Електричний Opel Mokka отримав більшу потужність та більший акумулятор
Stellantis пообіцяв до кінця десятиліття створити на європейському ринку модельний ряд виключно на електричному струмі, і щоб досягти цього, концерн намагається залучити більше покупців, поступово усуваючи “вузькі моменти” в асортименті.
Peugeot E-308 був представлений у вересні перед спорідненим Astra Electric наприкінці минулого місяця, причому обидва оснащені акумулятором на 54 кВт-год. Літій-іонний блок із корисною ємністю 51 кВт-год тепер встановлюється в Mokka Electric для 2023 модельного року.
Завдяки більшій батареї запас ходу електричного субкомпактного кросовера збільшився з попередніх 338 до 406 кілометрів за циклом WLTP, тобто на 20 відсотків. Для зарядки батареї до 80 відсотків, потрібно приблизно півгодини, якщо використовувати станцію постійного струму потужністю 100 кВт. Цікаво, що споживання енергії зменшилося до 15,2 кВт-год на 100 кілометрів.
Тим не менш, запас ходу трохи менший за вищезгадані E-308 (400 км) і Astra Electric (416 км). Оскільки Peugeot оновлює акумуляторну батарею E-208, це лише питання часу, коли відповідна Corsa отримає додаткову потужність. Шпигунські знімки показали, що суперміні отримає фейсліфтинг в середині генерації, який, ймовірно, прийде разом із потужною батареєю.
Повертаючись до Mokka Electric, кросовер отримав більш потужний передній електродвигун, який видає 156 кінських сил (115 кіловат) і миттєвий крутний момент 260 Ньютон-метрів. Отриманий від Astra Electric, електродвигун має достатню потужність для розгону до 100 км/год менш ніж за 10 секунд і електронної максимальної швидкості 150 км/год.
Цікаво, що Opel змінив й назву автомобіля. У майбутньому він буде відомий як Mokka Electric, а не Mokka-e. Це приводить його у відповідність до нещодавно представленої Astra Electric, і логіка підказує, що Corsa-e також буде перейменована на Corsa Electric у зв’язку з її майбутнім оновленням.