Ford очікує зростання продажів і прибутків від ДВЗ
Незважаючи на те, що продажі електромобілів продовжують зростати, компанія Ford очікує збільшення продажів і рентабельності своїх моделей із ДВЗ протягом наступних двох років до 2025-го. Й вже потім може бути падіння показників.
Виступаючи на Дні ринків капіталу, проведеному для інвесторів і ЗМІ в Детройті, керівник підрозділу Ford Blue Кумар Галхотра зазначив, що норма прибутку від ДВЗ зросте з поточних 7,2% до щонайменше 10% до 2026 року.
Зазначається, що збільшенню прибутку сприятиме зосередженню Ford на прибуткових сегментах автомобілів, а також на високорентабельних недорогих версіях своїх автомобілів, таких як Ford Ranger Raptor. Дійсно, виконавчий директор Ford Джим Фарлі раніше цього місяця підтвердив, що моделі Raptor дають на 30% більшу маржу, ніж базова модель, з якою вони ділять приблизно 80% своїх деталей.
«Пікапи, позашляховики та надтопужні автомобілі мають довгу злітну смугу», — підтвердив Галхотра, говорячи про короткострокове майбутнє Ford Blue. Він додав, що протягом наступного десятиліття Ford побачить «високі продажі ДВЗ і гібридів у США».
Однак Галхотра визнав, що обсяг і прибутковість Ford Blue, ймовірно, почнуть знижуватися після 2025 року через зростання попиту на електромобілі.
Ford Blue не просто шукає способи збільшити прибутки за допомогою високорентабельних і недорогих похідних інструментів, але компанія виявила, що цього року вже заощадила 500 мільйонів доларів за рахунок підвищення ефективності виробництва та зменшення складності деталей. Особливо це помітно на F-150 2024 року, який має на 2400 деталей менше, ніж у попередній моделі. Кількість доступних конфігурацій Explorer також зменшено з 1900 до 23.
Під час нещодавнього заходу для акціонерів Ford також повідомив, що незабаром він перейде на ціноутворення без переговорів, що допоможе уникнути дилерських націнок. Виконавчий директор Джим Фарлі також сказав, що Ford планує знизити ціни на 5% або більше протягом 2023 року.