Ford представив фургон E-Transit Courier для Європи
Ford представив абсолютно новий E-Transit Courier 2023 року, свій найменший електричний комерційний автомобіль, який буде доступний у Європі з наступного року.
Параметри
Порівняно зі своїм попередником з двигуном внутрішнього згоряння, новий компактний фургон з акумуляторним живленням більший за всіма параметрами, включаючи вантажопідйомність. Тепер ширина між задніми дугами становить 1220 міліметрів, що дозволяє E-Transit Courier вперше вмістити два європіддони.
Крім того, загальний об’єм вантажу становить 2,9 кубічних метрів, що на 25 відсотків більше, ніж у попередньої моделі, тоді як максимальне корисне навантаження становить 700 кілограмів, а максимальна вага буксирування – 750 кг.
Цікавою особливістю нового Ford E-Transit Courier є перегородка для завантаження, яка дозволяє водіям перевозити довгі предмети, як-от труби або дошки, довжиною понад 2,6 метра, хоча офіційний прес-реліз не згадує про максимальну довжину.
Салон
Усередині компактний електричний фургон оснащено так званою приладовою панеллю digiboard, яка складається з 12-дюймової цифрової панелі приладів і 12-дюймового центрального сенсорного екрану з найновішою системою Ford Sync 4.
Бездротовий зв’язок Apple Carplay і Android Auto є стандартними, як і вбудований модем, який дозволяє бездротове оновлення програмного забезпечення та постійне підключення до екосистеми Ford Pro.
У стандартній комплектації також є набір передових систем допомоги водієві, хоча у прес-релізі не згадується, що саме включено, і клієнти можуть обрати додатковий комплект, який поставляється з адаптивним круїз-контролем із центруванням смуги руху та системою зупинки та руху, інформаційною системою сліпих зон із перехресним проходом.
В наявності також має бути попередження про дорожній рух, система допомоги при перехрестях і система допомоги при гальмуванні заднім ходом.
Вигнуте кермо призначене для покращення простору для ніг і видимості водія, й компанія Ford у партнерстві з експертами з безпеки транспортних засобів у TVL запропонувала заводські пакети замків для невеликого фургона, які включають вторинні замки-гаки, щоб спробувати зупинити відшарування та атаки зловмисників через автоматичне блокування розсувних бічних дверей.
Як додаткову опцію Ford пропонує офісний пакет, який включає відкидну плоску робочу поверхню та освітлення, яке можна використовувати як свого роду мобільний стіл, подібний до робочої поверхні F-150 Lightning.
Під капотом
Абсолютно новий Ford E-Transit Courier 2023 року приводиться в рух 100-кіловатним переднім електродвигуном, що отримує енергію від акумуляторної батареї (поки без деталізації).
Заряджати можна за допомогою швидкого зарядного пристрою постійного струму потужністю до 100 кВт, який може збільшити запас ходу на 87 кілометрів за 10 хвилин, але Ford вважає, що маленький електричний фургон буде здебільшого заряджатися вдома через настінний зарядний пристрій.
Використовуючи побутовий зарядний пристрій змінного струму на 11 кВт, акумулятор можна повністю зарядити за 5,7 години, а заряджання можна запланувати за допомогою сенсорного екрану автомобіля або програмного забезпечення, щоб скористатися нижчими цінами на електроенергію за ніч.
Електромобілю на один рік обіцяно безкоштовний доступ до мережі BlueOval Charge, яка має включати близько 500 000 громадських зарядних пристроїв до 2024 року.
Ємність батареї, запас ходу та споживання енергії компанія не розкрила, і заявляє, що більше деталей буде опубліковано ближче до дебюту автомобіля в продажах.
Абсолютно новий Ford Transit Courier вперше буде доступний з цілим рядом бензинових і дизельних двигунів, починаючи з цього року, а повністю електричний E-Transit Courier з’явиться в 2024 році. Невеликий комерційний автомобіль буде пропонуватися у кузові фургона, з подвійною кабіною та мінівена. Усі моделі виготовлятимуть у Крайові, Румунія, компанією Ford Otosan, на тому ж заводі, де виготовляють невеликий кросовер Ford Puma.
motorcar.com.ua