ПолiтДумка

GM впровадить штучний інтелект у бортові комп’ютери своїх автомобілів

22 марта
10:58 2023

General Motors вбудує віртуального голосового помічника на базі ChatGPT. Концерн розробляє систему штучного інтелекту на основі чат-бота та хмарної служби Microsoft Azure, яка має ексклюзивні права на фірмову технологію компанії OpenAI. GM планує розгорнути впровадження голосового помічника в бортові комп’ютери своїх автомобілів. За словами віце-президента концерну Скотта Міллера, нова технологія на базі ChatGPT допоможе вийти за межі звичайних голосових команд, які вже доступні в сучасних автомобілях.

Топ-менеджер GM зазначив, що якщо у автомобіля, наприклад, впав тиск у шині, водій зможе попросити голосового помічника пояснити, що робити в цьому випадку і як виконати заміну колеса.

Бортовий комп’ютер знайде і покаже відеоролик на екрані мультимедійної системи. Власник автомобіля також зможе поцікавитись у чат-бота, що означає той чи інший індикатор на панелі приладів автомобіля. Помічник також допоможе за необхідності зателефонувати і записатися до дилера.

У General Motors відзначають перевагу впровадження ChatGPT в автомобілі своїх марок завдяки дворічному партнерству з Microsoft. Фахівці концерну обіцяють доопрацювати чат-бот для застосування в автомобілях — ChatGPT відрізнятиметься від звичного за браузерною версією сервісу. Крім того, голосовий помічник отримає власне ім’я — поки що невідомо, яке саме.

pixelinform.com

Сообщение GM впровадить штучний інтелект у бортові комп’ютери своїх автомобілів появились сначала на Новини Ю.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

що відомо про китайський штучний інтелект та чи безпечно ним користуватись

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!