Хемільтон протестував позашляховик Ineos Grenadier
Найцікавіше в цьому тест-драйві те, що Льюїс Хемільтон, гонщик команди Mercedes-AMG, опинився фактично за кермом позашляховика із двигуном BMW. Тим не менш, Ineos Automotive є дочірньою компанією хімічної компанії Ineos Group, одного з головних спонсорів команди Ф1.
Британський гонщик знявся в новому відео про Grenadier, а разом з ним в кадрі з’явився засновник Ineos Джим Реткліфф. Зайве говорити, що 37-річний гонщик з найбільшою кількістю перемог у Формулі 1 є великим шанувальником “квадратного” позашляховика з британськими коріннями.
Льюїс Хемілтон відомий своєю колекцією суперкарів з низькою посадкою, але гонщик й за кермом високого Grenadier здатний здивувати розробника автомобіля.
Про позашляховик
Виробництво Ineos Grenadier відбувається на колишньому заводі Daimler у Гамбаху, Франція, де раніше виготовляли автомобілі Smart, й модель пропонується з двома 3,0-літровими шестициліндровими двигунами BMW. Є дизель B57 з 245 к.с. і 550 Нм та бензиновий двигун B58 з номінальною потужністю 281 к.с. і 450 Нм.
У рамному позашляховику обидва мотори працюють з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач ZF, з трьома блокуваннями диференціала, як у Mercedes G-Class. Grenadier — не єдиний новий позашляховик, який використовує двигуни BMW, оскільки Range Rover і Range Rover Sport отримують більший V8 N63 з Мюнхена.
Варто згадати й історію про те, як з’явився Grenadier. Джим Реткліфф спочатку хотів купити права на старий Defender, щоб продовжити виробництво, але Land Rover відмовив. Він вирішив взяти справу у свої руки та спроектувати все з нуля. Почалася судова суперечка, оскільки автовиробник, який належить Tata Motors, заявив, що Grenadier дуже схожий на Defender, але Ineos зрештою виграв, оскільки дизайн оригінального Defender ніколи не був торговою маркою.
Перші поставки клієнтам заплановані на грудень, й майбутньому позашляховик може перейти на водневий двигун, який також розробляє.