Honda CR-V отримає версію на водневих паливних елементах
Здається, що електромобілі з акумуляторними батареями (BEV) готові випередити автомобільну промисловість, але Honda ще не відмовляється від електромобілів на водневих паливних елементах (FCEV). Автовиробник оголосив, що випустить новий FCEV у 2024 році на базі абсолютно нового кросовера CR-V.
Honda не оприлюднила багато інформації про нову модель, хоча повідомила, що виготовлятиме її у своєму Performance Manufacturing Center в Огайо. Підприємство було відкрито в 2016 році, виробляючи суперкар Acura NSX, моделі Acura PMC Edition і гоночні автомобілі Honda Performance Development. Він призначений для виробництва невеликих серій спеціальних моделей, таких як новий FCEV.
Яка мета?
Новий FCEV допоможе автовиробнику досягти своєї мети, щоб до 2040 року BEV і FCEV складали 100 відсотків його глобальних продажів автомобілів. Honda прискорює свій план виробництва електромобілів на акумуляторах у США, сказав Гарі Робінсон, віце-президент з автомобільного планування та стратегії Honda.
«Ми також розпочнемо там малосерійне виробництво електромобілів на паливних елементах, щоб глибше дослідити їхній величезний потенціал у рамках сталого транспортного майбутнього», — додав він.
Honda випустила свій перший комерційно доступний автомобіль на паливних елементах у 2002 році. Згодом FCX поступився місцем Clarity у 2017 році, але Honda припинила виробництво моделі в 2021 році.
Honda не єдиний автовиробник, який продовжує працювати з воднем. У жовтні голова правління BMW Олівер Зіпсе заявив, що «водневий буде наймоднішим автомобілем». Німецький автовиробник планує випустити «життєздатний водневий автомобіль» цього десятиліття.
Toyota і Alpine досліджують потенційну здатність водню підтримувати роботу двигунів внутрішнього згоряння, і японський бренд встановлює водневий двигун усередині Corolla. Він пропонує водіння з нульовими викидами зі звуками вихлопу, і ходять чутки, що оновлений Prius може отримати таку трансмісію.
Honda не повідомляє, коли в 2024 році почнеться виробництво, але більше деталей стануть відомими ближче до запуску моделі. Незрозуміло, чи автомобіль на базі CR-V збереже стиль моделі чи отримає унікальний дизайн. Однак низькі обсяги виробництва, ймовірно, означають, що CR-V матиме мало серйозних змін. Водень стикається з тими ж перешкодами, що й електромобілі – обидва не мають надійної інфраструктури для дозаправки та підзарядки.