Hyundai планує обійти VW і Toyota за продажами
У 2021 році південнокорейський автовиробник продав 6,6 мільйона автомобілів, поступившись Toyota з 10,5 мільйонами продажів і Volkswagen Group з 8,9 мільйонами продажів.
Цей рік також був плідним для компанії, незважаючи на поточні проблеми з ланцюгом поставок і призупинення виробництва на російському заводі.
«Ми на правильному шляху, і цього року ми були дуже сильними, — сказав президент і співголова Hyundai Джехун Чанг в нещодавньому інтерв’ю Bloomberg. — Наше управління ланцюгом постачання було ключовим. Ми намагаємося бути гнучкими, оптимізувати та захистити виробництво, наскільки це можливо, незважаючи на дефіцит мікросхем».
Не тільки сильні продажі зробили Hyundai лідером галузі. Очікується, що доходи цього року зростуть на 21 відсоток до 141,7 трильйона вон (108 мільярдів доларів), що буде найвищим темпом зростання серед усіх основних автовиробників.
Плани електрифікації
Основною причиною зростання успіху Hyundai є його амбітні плани електрифікації. За останні 2 роки компанія не тільки випустила Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 і Genesis GV60, які отримали схвалення критиків, але й планує представити 31 електромобіль до 2030 року для всіх своїх брендів.
Чанг каже, що компанія планує продавати 1,87 мільйона електромобілів щороку до 2030 року, цього достатньо, щоб претендувати на 11 відсотків ринку США та 7 відсотків світового ринку. Успіх Hyundai у сфері електромобілів прийшов у той час, коли Toyota продовжує розробляти гібриди та водневі автомобілі, а VW намагається виконати свої обіцянки щодо електромобілів.
Проте для Hyundai, як і для її цілей щодо електромобілів, не все так радісно.
Реалізація Закону США про зниження інфляції, який вимагає збирання електромобілів у Північній Америці, може негативно вплинути на продажі компанії, поки вона продовжує будівництво заводу електромобілів та акумуляторів вартістю 5,5 мільярда доларів у Джорджії. Bloomberg зазначає, що Hyundai співпрацює з урядом Південної Кореї, щоб спробувати отримати певну свободу дій від США.
Hyundai також ще не вирішила, яке майбутнє чекає на її завод у Санкт-Петербурзі, і Чанг визнав, що їй потрібно «загострити» свою перевагу в Китаї, щоб змінити позиціонування як більш престижний бренд. Автовиробник також розслідує звинувачення в тому, що два постачальники наймають неповнолітніх на заводи в Алабамі.