Італійський кросовер Aehra встановлює нові стандарти автомобільних інтер’єрів
Залишилося тільки вигадати йому нормальну назву.
Офіційний дебют кросовера Aehra відбувся на початку листопада, але, на відміну від більшості автомобільних компаній, Aehra особливо не було чого сказати. Інформація про нього з’являлася частинами, і цього тижня стало відомо про інтер’єр.
Новий італійський виробник доклав усіх зусиль, щоб американізувати прес-реліз. Що це означає? Ну, наприклад, за словами Aehra, кросовер досить великий, щоб вмістити чотирьох гравців НБА (коли його привезуть до штатів, то спробують засунути всередину чотирьох “Шакілів О’Нілов”). Це стало можливим завдяки майже 300-сантиметровій колісній базі та абсолютно рівній підлозі.
З іншого боку, колісна база не так вже й вражаюча, наприклад, вона на цілих 20 см менше, ніж у седана Mercedes-Benz EQS, але ймовірно секрет Aehra полягає в наявності вже згадуваної плоскої підлоги та встановлення задніх сидінь якнайдалі ззаду. При цьому компонування не істотно впливає на багажник, хоча інформації про його обсяг поки немає.
Однією із родзинок інтер’єру є “людино-машинний інтерфейс” HMI (саме так він буквально і називається) на всю ширину передньої панелі. Він розташований трохи нижче за лобове скло, щоб не заважати огляду під час руху. При цьому його бічні ділянки віддано під віртуальні дзеркала заднього виду, що здається нам цікавим рішенням, хоча навряд чи буде легалізовано найближчими роками.
Коли автомобіль стоїть на місці, екран можна підняти, щоб створити домашній кінотеатр або невеликий офіс. Його розміри вражають, але все ж таки він менший, ніж екран BMW Theatre в нових моделях 7-ї серії, а чинним чемпіоном залишається 32-дюймовий дисплей в сімейному фургоні Buick GL8 Century.
З самого початку кросовер Aehra був спроектований як продукт цифрової епохи, що відповідає сучасному способу життя.
– сказав директор з дизайну Aehra Філіппо Періні.
Повністю піднявши екран, пасажири зможуть розслабитися і насолодитися переглядом фільму, поки автомобіль заряджається, або поки батьки чекають на дитину зі школи. Він також ідеально підійде для відеоконференцій. Замість використання смартфона з низькою якістю звуку, ви можете задіяти дисплей високої чіткості та якісну звукову систему. У центрі шкіряної панелі приладів, зшитої вручну, встановлений ще один екран. Модель Aehra стверджує, що вона дозволить переднім пасажирам керувати такими функціями як:
- навігація,
- клімат,
- вентиляція,
- інформаційно-розважальна система.
У попередньому прес-релізі Aehra (невже італійці не могли придумати кращої назви?) повідомляла, що машина оснащуватиметься акумуляторами ємністю 120 кВт/год, і двигунами потужність близько 800 к. с. За такої потужності на перший план виходить якість крісел, щоб підтримувати пасажирів, якщо водій вирішить використати всі 800 електричних сил. За словами італійців, дизайн сидінь був натхненний елементами, які можна знайти у суперкарах.
Вони виготовлені з алюмінію, композитних матеріалів, придатних для вторинної переробки та шкіри. А завдяки великому простору для ніг на другому ряді можна відкидатися досить далеко, щоб трохи поспати в дорозі.
Досі Aehra фінансувалася за рахунок власних коштів, але зараз вона зайнята агресивною кампанією з пошуку зовнішніх інвесторів.