Китайці випустили електромобіль за $5700, підозріло схожий на Toyota Alphard
Китайський бренд Weiao вивів на ринок зменшену копію Toyota Alphard – чотиримісний міні-електромобіль BOMA EV. Від японського мінівена йому дістався дизайн передньої частини кузова, від фар і потужної решітки радіатора до форми бампера. Weiao BOMA EV позиціонується як прямий конкурент відомого китайського бестселера Wuling Hongguang Mini EV.
Габарити міні-електромобіля – 3517 х 1495 х 1660 мм. Розмір колісної бази – 2495 мм. Діаметр легкосплавних колісних дисків – 15 дюймів. Шини – 165/55 R15.
Weiao BOMA EV укомплектований одним синхронним електродвигуном із постійними магнітами. Віддача агрегату – 41 к.с. та 84 Нм крутного моменту. Привід – передній. Літієвий акумуляторний блок доступний у двох варіантах ємності – 11,9 та 18,5 кВт•год. З меншою батареєю електромобіль приїжджає без підзарядки 130 км, з більшою – 200 км. Час зарядки від звичайного терміналу від 0 до 100% ємності – 7 та 10 годин відповідно. Максимальна швидкість – 100 км/год.
На ринку Weiao BOMA EV доступний у трьох комплектаціях та у трьох кольорах кузова: білому, синьому та золотому. У топовій версії електромобіль стандартно укомплектований аудіосистемою із шістьма динаміками та здвоєним дисплеєм (7,0-дюймова панель приладів та 9,0-дюймова «мультимедійка»). У базовій версії – лише рідкокристалічна панель приладів. Рульове колесо – двоспицеве з усіченим ободом. Над випускними отворами кондиціонера розташовано ряд фізичних кнопок для керування окремими функціями автомобіля. Зі слів виробника, у салоні передбачено 16 місць для зберігання речей.
У списку стандартних систем активної безпеки антиблокувальна система гальм (ABS), задній радар, електронне розподілення гальмівного зусилля, автоматичне розблокування дверей після ДТП та контроль тиску у шинах. Ні подушок безпеки, ні електронного контролю стійкості у Weiao BOMA EV немає.
У Китаї продажі Weiao BOMA EV вже статували. Вартість моделі – від 5700 до 7460 доларів залежно від комплектації.
autogeek.com.ua