Компанія Opel оновила логотип та фірмовий стиль
З моменту придбання французької PSA німецький автовиробник Opel активно намагається змінити свій імідж. Тепер, коли компанія отримала доступ до нових технологій та платформ, які були їй недоступні за General Motors, німецький бренд готовий прийняти електрифікацію та залучати нових клієнтів. Очевидно, що наступним кроком є оновлений фірмовий стиль, який Opel і продемонструвала.
Насамперед компанія змінила логотип Blitz (у перекладі з німецької означає «блискавка»). Впізнавана блискавка залишилася на місці, але тепер виглядає більш загостреною. Кільце має тонкі лінії, а сама емблема супроводжується новим яскраво-жовтим кольором та новим шрифтом Opel Next. У деяких варіантах блискавка розділена по центру і знаходиться поверх кільця, що символізує наближення Opel до ери електромобільності. До речі, компанія планує повністю перейти на випуск електромобілів у Європі до 2028 року.
Що важливіше, Opel також представила свою нову мову дизайну. GT X Experimental привніс мінімалістський підхід, за яким пішли новий Mokka і оновлений Crossland. Модель Astra наступного покоління, за чутками, наступної отримає повністю новий дизайн та технології від PSA. Поєднання логотипу Blitz, кольору та мови дизайну створює нову ідентичність бренду для ери електрифікації автомобільної галузі.
Перші серійні автомобілі з оновленою айдентикою з’являться у 2024 році.
t4.com.ua