Компанія Toyota продовжує розвивати один із найпопулярніших седанів у світі Corolla. Подробиці
Компанія Toyota продовжує розвивати один із найпопулярніших седанів у світі Corolla. Причому, як і раніше японська компанія випускає різні версії цієї моделі, адаптуючи її під конкретну країну. Нещодавно на ринок вийшла оновлена Toyota Corolla 2022, призначена для домашнього ринку. Про це повідомляє nrj.com.ua
Незважаючи на те, що автомобіль вже неодноразово модернізувався, японська компанія вирішила в черговий раз внести в нього безліч змін. Щоправда, візуально знайти відмінності між представленою моделлю та Corolla, яка продається в інших країнах, складно. Автомобіль, який вийшов на домашній ринок у кузовах седан, хетчбек та універсал, зберіг велику радіаторну решітку, яка займає практично всю площу передньої частини кузова та надає йому спортивного вигляду. Цей ефект підкріплюють помітний спойлер ззаду, лінія даху, що плавно опускається до корми, і вирізи з боків переднього бампера. Крім того, японська модель комплектується тонкою головною оптикою зі світлодіодними стрічками, які роблять Corolla агресивною.
Основні зміни відбулися у технічній частині. Причому вони на папері залишилися непомітними. Компанія Toyota заявила, що переробила гібридну установку, засновану на 1,8-літровому «атмосфернику». Точніше, було модернізовано її електронну частину. Toyota повідомила, що внесені зміни зроблять прискорення автомобіля швидшим та плавнішим. За чутками, під час модернізації було скориговано налаштування 1,8-літрового ДВС. Зокрема інженери збільшили його потужність. Додатково японська модель отримала новий літій-іонний акумулятор, який, перебуваючи під дном, покращує перерозподіл ваги між осями.
Універсал і спортивний хетчбек Corolla тепер оснащуються 1,5- та 2-літровими двигунами відповідно. Разом із оновленням моторної гами компанія Toyota переглянула список доступних опцій, зосередивши основну увагу підвищення безпеки автомобіля. Бюджетна модель отримала систему, яку раніше впроваджували лише у дорогі кросовери. Йдеться про функцію виявлення пішоходів та транспортних засобів при поворотах на перехрестях у будь-який бік. Також японську модель укомплектували системою, яка передбачає ризики залежно від умов водіння та підтримує кермо та гальмування. Це дозволяє уникнути занадто близького наближення до пішоходів, велосипедів та припаркованих автомобілів.
Крім того Corolla придбала 8-дюймовий сенсорний екран, який за доплату замінюється на 10,5-дюймовий. Мультимедійний комплекс підтримує Wi-Fi, що йде у вигляді опції. Ціни на японську новинку на домашньому ринку починаються з 1,99 мільйона єн, або 510 тисяч гривень за поточним курсом.
Також нещодавно Corolla отримала спеціальне обважування, яке перетворює автомобіль на копію RAV4. Але це рішення доступне для кросоверної версії японської моделі та пропонується виключно на домашньому ринку. Новий пакет передбачає встановлення характерних решіток радіатора, розширювачів колісних арок та іншого переднього бампера. Коштує він всього 51 тисячу гривень у перерахунку за курсом. Цей пакет не змінює характеристик японського кросовера, хоча він і стає трохи вищим. Останнє, мабуть, позитивно вплине на прохідність автомобіля.
Цей опціональний пакет можна використовувати з будь-якими модифікаціями Corolla Cross. Причому, згідно з заявою розробників, розширювачі колісних арок будь-якої миті демононтуються: вони кріпляться на спеціальних кліпсах.