Компаніям Hyundai та Toyota заборонили рекламувати електромобілі
Компанії Hyundai та Toyota зобов’язали прибрати рекламу електромобілів у Великій Британії. Тамтешні клієнти вважають себе ошуканими: виявилося, що реальний час швидкого заряджання електромобілів зазначених марок відрізняється від того, що заявляли автовиробники в рекламі.
Як повідомляє The Guargian, на час зарядки впливають багато факторів, починаючи від температури навколишнього середовища і закінчуючи ступенем зносу батареї. А цифри, які заявляють Hyundai та Toyota, були отримані в ідеальних умовах і не враховують реальний досвід користувача.
Також британці розкритикували Hyundai та Toyota через те, що компанії не розповідають про реальну доступність терміналів швидкої зарядки. Наприклад, у Північній Ірландії взагалі немає жодної станції, яка може видати 150-кіловатний струм для швидкої зарядки Toyota bZ4X, а по всій Великій Британії їх налічується 419.
З 350-кіловатними станціями для Hyundai Ioniq 5 справи ще гірші. Таких зарядок у країні лише 37 штук і шість – в Ірландії. Через все це Британська агенція Advertising Standards Agency (ASA) зобов’язала Hyundai та Toyota припинити рекламувати електромобілі.
Обидві компанії спробували виправдатися: вони відзначили, що заряджати електромобілі можна і на менш потужних станціях, яких у рази більше. При цьому вони визнали, що вказаний у рекламі час швидкої зарядки дійсно було отримано за ідеальних умов.