Кросовер Suzuki eVX вперше «засвітився» на тестах
У січні цього року Suzuki представила концепт eVX під час Auto Expo 2023 у Делі, показуючи свій перший серійний електромобіль. Тепер японський бренд намагається перетворити концепт на дорожній автомобіль, перші шпигунські фотографії якого показують повністю закамуфльований прототип під час випробувань у спекотну погоду в Південній Європі.
Дизайн
Потрібно визнати, що це досить дивне маскування, адже Suzuki покривала всю зовнішність кросовера товстим шаром чорної стрічки. Тим не менш, загальна форма серійної моделі імітує концепт, і між ними є й інші подібності, зокрема відсутність традиційних ручок задніх дверей і маленького спойлера ззаду.
На даний момент важко щось сказати про фари. Кластери на прототипі, здається, мають більш традиційну форму порівняно з X-подібними ліхтарями концепту eVX. Однак камуфляж приховує елементи дизайну, схожі на передню частину концепту. У задній частині також приховані задні ліхтарі, і буде цікаво подивитися, чи отримає серійний автомобіль світлодіодну стрічку, що з’єднує кластери, як у концепту.
Всередині
Suzuki залишається мовчазною щодо речей, які знаходяться під капотом eVX. Концепт-кар мав батарею ємністю 60 кіловат-годин для приблизного запасу ходу до 550 кілометрів на одному заряді, але це число базувалося на індійському MIDC, який є оптимістичним за стандарти EPA та WLTP.
Зокрема, Suzuki має угоду з канадською компанією Inmotive та спільно розробляє двошвидкісну коробку передач для електромобілів, яка може використовуватися у серійному eVX.
Остаточний електричний кросовер дебютує не раніше 2025 року, а це означає, що попереду ще достатньо часу, аби з’явилось більше шпигунських фотографій прототипів. До речі, інший азіатський автовиробник – KG Mobility, раніше відомий як SsangYong – також має кросовер під назвою EVX.