Кросовери: на які з них перекупники полюють більше
Хто такий перекупник?
Особа, яка обрала спекуляцію на ринку автомобілів, і вважається перекупником. Давно втратила негативний сенс слово «спекуляція», тепер є головним значенням для таких перекупників. Адже всі хочуть продати дорого, а придбати найдешевше. Але це не означає, що перекупник не вносить зміни до машини для підвищення вартості.
Позашляховик із класу C чи В, є простим вибором для перекупника. Він віддасть перевагу таким моделям, Kia Rio, Mitsubishi Lancer, Ford Focus, Renault Logan, та інші. Але кросовер теж популярний, навіть із складною конструкцією. Але хетчбеки не дуже популярні.
Renault Arkana
ММАС-2018 уразив публіку. Лише світлодіодні фари викликали замилування. І рік тому вийшла Аркана. Але виявилося, що конструкція цієї моделі нагадує продукцію Global Access Каптюр і Дастер. Але нічого поганого в цьому не було, машина мала гарну підвіску і не відрізнялася надійністю. Однак власники не раділи бюджетному дизайну авто.
Надійна система мультимедійної системи, силовий агрегат, ергономіка авто, малооб’ємний потужний мотор, що поєднується тільки з варіатором, форсований турбодвигун розчарували господарів.
Але є й простіші позашляховики зі старим нісанівським мотором НR-16 і моно приводною модифікацією п’яти ступінчастою механічною коробкою. Але суєту викликала Аркана з гарною будовою, що з’явилася на вторинному ринку. Купуючи товар, його можна настільки змінити, що під час продажу ціна збільшиться в рази. Якщо автомобіль потрібен на довго, то варто придивитися до атмосферних модифікацій, а якщо є бажання покататися 150 тисяч кілометрів підійде і турбована версія.
Hyundai Tucson та Kia Sportage
Упаковані по-різному, ці дві машини мають майже однакову структуру. Зовнішні та внутрішні розміри збігаються через однаковий силовий каркас у обох машин. Розрізняються вони лише детально у налаштуваннях ходової області.
А так деталі повного приводу, мотори та коробки передач однакові, а ось екстер’єр та інтер’єр вийшов зовсім різним. Довга служба дволітрового мотора із 150 кінських сил не надто й порадує.
Часта заміна олії та рух на брендовому бензині машина зможе проїхати 150 тисяч км. Але за регіонального бензину авто з прогінним мотором з добавками для збільшення октанової цифри може не витримати навіть 100 тисяч км. Якщо засмічується радіатор охолодження, ремонт обійдеться більше 50 тисяч гривень. при виборі машини увага має бути звернена на трансмісію та двигун. У повно приводних моделей є негативна сторона в підвісному механізмі, піддається корозії шліцьовий вал, передача моменту з коробки на кутовий редуктор часто розсипається і уникнути такого результату можна лише змащуючи через (80 тисяч км). Інакше машина втратить повний привод.
Hyundai Creta
Ця модель вийшла дуже вдалою. Після закінчення терміну на гарантію його власники поспішають змінювати через що вторинний ринок майже заповнений ними. Має 2 мотори з 1,6 та 2 літрами. Мотори надійні та атмосферні, але є мінус вони не економічні. Проблем у Крета не дуже багато, тому що перший господар не тягне всякі речі в багажнику, від чого хімічне чищення може все виправити. Через роз’єм OBDII можна не розбираючи елементи деталей, викрутити одометр.
Honda CR-V
Кращими позашляховиками для перекупу є авто 4-го покоління і рестайлінгові. Через високу вартість сучасні машини не продаються швидко, але якщо прикупити Хонду, то можна вважати, цій людині пощастило. Незважаючи на незвичайні конструкції, двигуни цього монстра надійні. Дві мотори (2,4 і 2 літри) і обидва вони їздять на бензині № 92.
Другий працює, об’єднавшись із п’ятиступінчастим автоматом, або шести ступінчастою механікою. Хонда не вибирає модифікації. Їздити можна на будь-хто. Виготовляються коробки передач Хонди їх розробниками. Проблем не буде до 250 тисяч км при хорошому обслуговуванні, салон машини прослужить довго, складання кращої якості та ходова частина протримається 100 тисяч км без ремонту.
Toyota RAV4
Економічними та надійними вважаються машини із 146 кінських сил із дволітровим двигуном. Але обладнуються варіатором чи механічними коробками передач. Але варіатор сильно ушкоджується якщо часто їздити гірською місцевістю та повним бездоріжжям.
І якщо перший власник при таких подорожах не змінював рідину зовсім, то другому доведеться викласти купу грошей для ремонту трансмісії. Варіатор може прослужити до 100 тисяч км, але ремонт буде такий же за ціною.
Салон зроблений якісно з огляду на те, що пробіги у них скручуються і затертість розпізнати важко. У цій ситуації краще звернутися до спеціального сервісу, який розуміється на такій моделі. Об’єм двигуна 2,5 літра оснащений гідромеханічними коробками передач. Ця машина підійде для поїздок містом, а ось за місто потрібно вибирати позашляховик потужніше.
При виборі кросовера увагу потрібно звертати на багато деталей, адже побитий автомобіль, що розвалює, нікому не потрібен. Звернутися до спеціальних сервісів стане найкращим рішенням, щоб не змарнувати гроші.
uamotors.com.ua