Леклер виграв Shootout на Гран Прі Азербайджану
Перед гоночним вікендом Ф1 в Баку, організатори визначили новий розклад для вікендів зі спринтерськими гонками. Тепер суботня кваліфікація (Shootout) визначатиме стартову решітку для спринтерської гонки й буде скороченою версію звичайної кваліфікації.
SQ1
Для першого сегменту спринтерської кваліфікації SQ1 надавалось лише 12 хвилин й гонщики могли використовувати лише гуму Medium.
Враховуючи це, всі пілоти просто залишались на трасі й поступово підвищували темп. Таким чином із кожним колом результати в протоколі мали змінюватись.
Всередині сесії Леклер встановив 1.43.372 й з цим результатом закріпився на чолі протоколу. Коли ж суперники почали до нього підбиратись Шарль покращився до 1.42.820.
Гонщики збирались на ще одну спробу, але на останніх секундах SQ1 Логан Саржент розбив свій болід Williams у 15-му повороті. Сесія була зупинена червоними прапорами.
Гоночна дирекція вирішила не відновлювати SQ1, а евакуювати болід Williams та відремонтувати пошкоджений бар’єр.
🚩 RED FLAG 🚩
It’s a big hit for Logan Sargeant! 😩
Sargeant is OK, but it’s a devastating end to what was looking like a promising Sprint Shootout for the rookie!
SQ1 will not be resumed#AzerbaijanGP #F1Sprint pic.twitter.com/F0QLifhNWv
— Formula 1 (@F1) April 29, 2023
Кваліфікацію залишили гонщики Alfa Romeo, AlphaTauri та Гаслі. Саржент пройшов до наступного сегменту, але участі в ньому не брав.
SQ2
Другий сегмент Shootout розпочався із затримкою біля трьох хвилин о 12:53 за місцевим часом, але гонщики вже традиційно вишукувались перед виїздом з піт-лейну завчасно.
В цій сесії пілотам надавалось 10 хвилин й новий комплект Medium.
Цікаво, що тепер гонщики Red Bull Racing виїхали на трек першими, а пілоти Ferrari останніми.
Не дивно, що Ферстаппен встановив перший орієнтир – 1.42.417, а Перес – 1.42.925. Леклер у своїй першій спробі був лише другим 1.42.812., а Сайнс – четвертим (1.43.099).
Ферстаппен був задоволений таким результатом й зупинився у боксах, в той час як інші продовжували намотувати кола. Леклер залишився також й зміг покращити час (1.42.500), але не місце.
При цьому Алонсо протягнув Стролла в аеродинамічному мішку й допоміг канадцю суттєво покращити результат.
SQ2 CLASSIFICATION
Excellent team work from Fernando Alonso who gives a tow to Lance Stroll and sends him into SQ3! #AzerbaijanGP #F1Sprint pic.twitter.com/PGuUbS09s8
— Formula 1 (@F1) April 29, 2023
Боротьба за кращу топ-10 була щільною, але далі не пройшли: Піастрі, Хюлькенберг, Окон, Магнуссен та Саржент, у якого була розбита машина.
SQ3
Фінальний сегмент спринтерської кваліфікації почався майже одразу й гонщики Red Bull Racing вже стояли на виїзді з піт-лейн за три хвилини до початку SQ3.
В цій сесії команди вже поставили на боліди компаунд Soft й гонщики мали лише 8 хвилин, аби показати своє найкраще коло.
Перес встановив перший час 1.41.876, на що Ферстаппен відповів 1.42,140. Хемільтон та Расселл були ще далі.
Леклер їхав одразу за ними та із часом 1.41.697 здобув попередній поул. Сайнс став четвертим (1.42.287).
Після цього гонщики вирішили зробити коло охолодження, адже повертатись в бокси не було сенсу. Але це коло охолодження дійсно повільним й боліди просто “повзли” трасою.
Charles Leclerc is in the barriers!!!!
He won’t get to do a final run, but still holds onto provisional pole! 😱#AzerbaijanGP #F1Sprint pic.twitter.com/rOnE8rwf3a
— Formula 1 (@F1) April 29, 2023
У другій спробі Леклер не втримав свій болід та пошкодив переднє антрикрило у 5-му повороті, але суперники не змогли цим скористатись й поул залишився у Шарля. Єдине про що пошкодував Леклер так це те, що жовтні прапори завадили Сайнсу покращитись.
SPRINT SHOOTOUT CLASSIFICATION
Charles Leclerc takes the top spot with the Bulls rounding up the Top 3! #AzerbaijanGP #F1Sprint pic.twitter.com/BfN3mVVwZY
— Formula 1 (@F1) April 29, 2023
Після завершення першого в історії Формули 1 “Шутаута” Леклеру подарували кепку Pirelli. Мабуть, мініколеса, яке зазвичай дарують після кваліфікації, вже не знайшлось. Організаторам явно варто ще доробити процедуру для Shootout.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
motorcar.com.ua