ПолiтДумка

Леклер виграв Shootout на Гран Прі Азербайджану

30 апреля
05:19 2023

Гонщик Ferrari Шарль Леклер став найкращим у кваліфікації перед спринтерською гонкою, яка відбувається в рамках Гран Прі Азербайджану.

Перед гоночним вікендом Ф1 в Баку, організатори визначили новий розклад для вікендів зі спринтерськими гонками. Тепер суботня кваліфікація (Shootout) визначатиме стартову решітку для спринтерської гонки й буде скороченою версію звичайної кваліфікації. 

SQ1 

Для першого сегменту спринтерської кваліфікації SQ1 надавалось лише 12 хвилин й гонщики могли використовувати лише гуму Medium. 

Враховуючи це, всі пілоти просто залишались на трасі й поступово підвищували темп. Таким чином із кожним колом результати в протоколі мали змінюватись. 

Всередині сесії Леклер встановив 1.43.372 й з цим результатом закріпився на чолі протоколу. Коли ж суперники почали до нього підбиратись Шарль покращився до 1.42.820. 

Гонщики збирались на ще одну спробу, але на останніх секундах SQ1 Логан Саржент розбив свій болід Williams у 15-му повороті. Сесія була зупинена червоними прапорами. 

Гоночна дирекція вирішила не відновлювати SQ1, а евакуювати болід Williams та відремонтувати пошкоджений бар’єр. 

Кваліфікацію залишили гонщики Alfa Romeo, AlphaTauri та Гаслі. Саржент пройшов до наступного сегменту, але участі в ньому не брав. 

SQ2 

Другий сегмент Shootout розпочався із затримкою біля трьох хвилин о 12:53 за місцевим часом, але гонщики вже традиційно вишукувались перед виїздом з піт-лейну завчасно. 

В цій сесії пілотам надавалось 10 хвилин й новий комплект Medium. 

Цікаво, що тепер гонщики Red Bull Racing виїхали на трек першими, а пілоти Ferrari останніми. 

Не дивно, що Ферстаппен встановив перший орієнтир – 1.42.417, а Перес – 1.42.925. Леклер у своїй першій спробі був лише другим 1.42.812., а Сайнс – четвертим (1.43.099). 

Ферстаппен був задоволений таким результатом й зупинився у боксах, в той час як інші продовжували намотувати кола. Леклер залишився також й зміг покращити час (1.42.500), але не місце. 

При цьому Алонсо протягнув Стролла в аеродинамічному мішку й допоміг канадцю суттєво покращити результат. 

Боротьба за кращу топ-10 була щільною, але далі не пройшли: Піастрі, Хюлькенберг, Окон, Магнуссен та Саржент, у якого була розбита машина. 

SQ3 

Фінальний сегмент спринтерської кваліфікації почався майже одразу й гонщики Red Bull Racing вже стояли на виїзді з піт-лейн за три хвилини до початку SQ3. 

В цій сесії команди вже поставили на боліди компаунд Soft й гонщики мали лише 8 хвилин, аби показати своє найкраще коло. 

Перес встановив перший час 1.41.876, на що Ферстаппен відповів 1.42,140. Хемільтон та Расселл були ще далі. 

Леклер їхав одразу за ними та із часом 1.41.697 здобув попередній поул. Сайнс став четвертим (1.42.287). 

Після цього гонщики вирішили зробити коло охолодження, адже повертатись в бокси не було сенсу. Але це коло охолодження дійсно повільним й боліди просто “повзли” трасою. 

У другій спробі Леклер не втримав свій болід та пошкодив переднє антрикрило у 5-му повороті, але суперники не змогли цим скористатись й поул залишився у Шарля. Єдине про що пошкодував Леклер так це те, що жовтні прапори завадили Сайнсу покращитись.  

Після завершення першого в історії Формули 1 “Шутаута” Леклеру подарували кепку Pirelli. Мабуть, мініколеса, яке зазвичай дарують після кваліфікації, вже не знайшлось. Організаторам явно варто ще доробити процедуру для Shootout. 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

motorcar.com.ua


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Барселона из-за травм потеряла Ямаля и Левандовского

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!