ПолiтДумка

Лояльність клієнтів до бренду Tesla вражає: на електромобілі переходять навіть власники Toyota

02 июля
13:32 2023

Toyota опустилася на сьоме місце у рейтингу лояльності до бренду за версією S&P Global Mobility. За результатами перших чотирьох місяців 2023 року лояльність американських клієнтів до японського марки складає 52,3%. Це на 5,7% менше ніж за аналогічний період 2022 року.

 

Втратою позицій Toyota завдячує Tesla. За даними аналітиків, відсоток клієнтів, які перейшли до американської марки, зріс на 2,1 пункту до 5% у річному обчисленні.

Для порівняння, лояльність американців до Ford складає 59,5%, до Chevrolet – 57,1%. За ними йдуть Subaru, Nissan, Kia та Hyundai. Всі вони в рейтингу S&P Global Mobility стоять над Toyota.

У категорії люксових брендів перше місце залишилося за Tesla. Результат американської компанії – 68%. На другому місці із результатом 49,2% BMW. Порівняно з минулим роком позиція баварської марки покращала на 1,1%. Також до першої «п’ятірки» увійшли Mercedes-Benz, Lexus та Cadillac.

Як відзначають у S&P Global Mobility, Tesla – єдиний бренд у США, який утримує більше клієнтів, ніж втрачає. І це при тому, що останній новий автомобіль – Model Y – компанія випустила ще 2020 року.

autogeek.com.ua


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

створено високоефективний сонячний елемент із найтонших пластин

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!