Марка Infiniti оновила логотип — Новини Ю
Компанія Infiniti оголосила про масштабний ребрендинг, частиною якого став новий логотип. Японський автовиробник осучаснив емблему, зробивши її по-модному мінімалістичною, а заразом представив нову концепцію оформлення дилерських центрів.
Логотип компанії, як і раніше, символізує дорогу, спрямовану до горизонту, проте його дизайн трохи скоригували. Цей ребрендинг став четвертим для Infiniti за 34-річну історію марки. Лінії логотипу стали тоншими, а відстань між літерами в назві бренду збільшилася – вона підкреслює лінію горизонту. Разом з тим, на автомобілях Infiniti у майбутньому з’являться тривимірні емблеми з підсвічуванням. У компанії наголосили, що логотип відображає спрямованість уперед і те, що бренд Infiniti покликаний кидати виклик умовностям.
Першим нову емблему отримає флагман модельної лінійки Infiniti, кросовер QX80 нового покоління. Вже цього літа компанія представить концептуальний прототип майбутнього серійного автомобіля. Про концепт-кар відомо, що він отримає назву QX80 Monograph, в його основу ляже нова платформа, будуть представлені останні розробки в області електронних асистентів, і, ймовірно, нові силові агрегати.
Що ж до салонів фірмової дилерської мережі, то відтепер усі вони будуть оформлені відповідно до японських традицій. «Фішкою» шоурумів стане особливий аромат, який має асоціюватися у клієнтів з брендом Infiniti – у ньому змішані нотки цитрусових, кедра та кипарису.