Mazda CX-5 може не отримати наступне покоління
Mazda CX-5 із показником у 365 135 проданих примірників був найпопулярнішим автомобілем брендом минулого 2022 року, на тлі скорочення загальних продажів на 13,3 відсотка до 1 116 107 автомобілів.
Незважаючи на те, що продажі кросовера впали на 4,4 відсотка в порівнянні з минулим роком, цього було достатньо для перевершення удвічі результатів Mazda3, яка посіла друге місце зі 173 619 автомобілями. Й хоча це найбільш продаваний продукт компанії, він може не отримати продовження у третьому поколінні.
Менеджер з виробництва моделі Міцуру Вакіє дав несподівану відповідь, коли його запитали про майбутнє Mazda CX-5: «Я не впевнений, чи збираємося ми представити нову CX-5 чи ні, тому я не можу дати будь-які подробиці».
Представник автовиробника відмовився від уточнення, але припинення виробництва моделі після рекордних продажів було б несподіванкою.
Більше кросоверів
Тим не менш, варто не забувати, що на початку минулого року до модельного ряду приєднався трохи більший і просторіший CX-50. Крім того, у 2022 році було представлено CX-60 на нещодавно розробленій задньопривідній платформі з шестирядними двигунами та підтримкою плагін-гібридів. А цього тижня для Сполучених Штатів був представлений великий позашляховик CX-90, а пізніше цього року очікується й CX-70.
Mazda CX-5 також отримав оновлення в 2022 році, а це означає, що він залишатиметься принаймні пару років. Тим не менш, рано чи пізно Mazda може бути стурбована внутрішнім зіткненням між трьома позашляховиками подібного розміру, яке може знизити продажі.
Й тут варто згадати, що японська марка також продає CX-3 і CX-30, й на деякі ринки вийде новий кросовер CX-80, який приєднається до CX-8 або CX-9 (в залежності від регіону).
Менше інших
В іншому боку, Mazda вже відсунула перспективи наступного покоління Mazda6 на другий план. Принаймні, японська марка вже відкинула ідею використання своєї задньопривідної архітектури з шестициліндровими двигунами для абсолютно нового седана середнього розміру. Модель поточного покоління, випущена десять років тому, все ще продається на деяких ринках як седан та універсал, але її майбутнє не виглядає яскравим.
Дещо застарілою може вважатись й Mazda2, яка продається у своїй третій ітерації з 2014 року, але нещодавно була оновлена. Це означає, що суперміні деякий час залишатиметься у продажу в його нинішньому вигляді та продаватиметься на деяких ринках, таких як Європа, у вигляді ребрендованого Toyota Yaris Hybrid.