ПолiтДумка

Mazda CX-60 отримав 3,3-літрову рядну «шістку»

15 октября
19:22 2022

Кросовер Mazda CX-60 матиме 3,3-літровий шестициліндровий рядний турбодвигун потужністю 280 к.с.

Коли Mazda представила CX-60 у березні, новий кросовер отримав гібридну установку з атмосферним 2,5-літровим бензиновим двигуном і електродвигуном, які разом створюють 323 к.с. і 369 фунт-фут (500 Нм) крутного моменту.

Пізніше з’явився дизель, 3,3-літрова рядна «шістка», яка розвивала 251 к.с. та 404 фунт-фути (550 Нм).

Нова шістка

Mazda CX-60 2022 року

Тепер стало відомо, що австралійський ринок отримає обидва варіанта, а також бензиновий двигун із такою ж конфігурацією 3,3-літрового рядного шестициліндрового двигуна та 48-вольтовою системою м’якого гібриду, що й дизельна.

Судячи лише з вихідних цифр, це не виглядає надто вражаючим. Mazda оцінює нещодавно розроблений бензиновий двигун лише в 280 к.с. між 5000 і 6000 об/хв, а максимальний крутний момент 331 фунт-фут (450 Нм) досягає від 2000 до 3500 об/хв. Ці цифри тьмяні в порівнянні з показниками двигуна M139L, який AMG встановлює на новий C63. Німецький потужний дует седан/універсал отримав набагато менший 2,0-літровий чотирициліндровий двигун, який видає колосальні 476 к.с. і 402 фунт-фути (545 Нм).

Однак може бути кілька пояснень того, чому шестициліндровий двигун видає менше 300 к.с. Можливо, це пов’язано із суворішими правилами викидів та/або інженери навмисно переналаштували 3,3-літровий мотор для кращої надійності та економії палива.

Експансія двигуна

Mazda CX-60 2022 року

В інтерв’ю CarExpert представник Mazda в Австралії сказав, що двигун з іншими специфікаціями буде встановлено на широку версію позашляховика, який продаватиметься в Сполучених Штатах як CX-70. Він також буде встановлений у більший трирядний CX-90.

Інші налаштування могли б означати більше потужності для Північної Америки, і ще невідомо, чи зміниться тип палива, як це відбувається на Mazda3 Turbo.

Рішення про випуск шестициліндрових двигунів є дещо дивним, враховуючи, що більшість автовиробників обирають скорочення, щоб відповідати суворішим нормам щодо викидів.

Тим не менш, ненапружений рядний шестициліндровий двигун може стати рішенням для забезпечення плавності, яку може забезпечити лише рядний шестициліндровий двигун, і поєднати це з підвищеною надійністю та меншими викидами.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

У соцмережі X тестують безкоштовну версію чатбота Grok

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!