Mazda підготувала помірну стратегію розвитку електромобілів
Mazda готується посилити свої амбіції щодо електромобілів, але не очікується, що стануться кардинальні зміни. Наразі компанія наполягає на тому, щоб у 2030 році на електромобілі припадатиме 25 відсотків її світових продажів.
Така планка виглядає набагато менш амбіційною за плани інших конкурентів, але керівники Mazda зазначають, що дилерські центри скептично ставляться до короткострокового попиту на електромобілі.
Видання Auto News Canada повідомило, що новий середньостроковий план Mazda сформований до 2030 року та надасть пріоритет прибутку з одного автомобіля та пріоритет прибутковості над обсягом. Компанія очікує, що світові продажі автомобілів досягнуть 1,8 мільйона одиниць у фінансовому році, який закінчується 31 березня 2026 року, що може означати, що до 2030 року буде продано близько 450 000 електромобілів Mazda.
У найближчому майбутньому Mazda відродить свій роторний двигун, а виробництво цієї нової трансмісії розпочнеться на початку 2023 року, після чого новинка приїде до Європи.
Mazda мала намір анонсувати свій новий план минулої весни, але відклала його через війну в Україні, проблеми з ланцюгом поставок і карантини в Китаї. Крім того, зміна нормативно-правової бази, як-от Закон США про скорочення інфляції, теж вплинули на роботу.
«Це зайняло багато часу, тому що відбулося так багато змін, — сказав один із керівників Mazda. — Ми намагалися поглинути та врахувати всі зміни для чіткої дорожньої карти».
Раніше Mazda пояснила маленьку батарею для першого електрокара MX-30, кросовер Mazda CX-30 став повністю електричним у Китаї.