Mazda представила новий позашляховик CX-90
Протягом кількох тижнів компанія Mazda рекламувала переваги своєї майбутньої новинки CX-90. Японський бренд обіцяв потужний й ефективний, але заснований на задньопривідній платформі позашляховик зі спортивними характеристиками. Емоції від водіння також були частиною обіцянок, починаючи від способу водіння і закінчуючи великою зовнішністю, достатньою для трьох рядів сидінь.
Тепер очікування закінчилося. Представлено Mazda CX-90 2024 року, який має максимальну потужність у 340 кінських сил, і справді є найпотужнішим серійним автомобілем компанії. Це також гібрид, який має різні ступені електричної тяги залежно від обраної трансмісії. Усередині можна знайти місце для восьми осіб у салоні, який поєднує сучасну розкіш із традиційною японською естетикою. І так, у його основі є трохи MX-5 Miata, що пропонує трохи більше спорту для цього позашляховика.
Два варіанти гібрида, одна трансмісія
3,3-літровий рядний шестициліндровий двигун Mazda з турбонаддувом не став сюрпризом, адже дебютував минулого року з моделлю CX-60, що пропонувалася на ринках за межами США.
Однак тепер агрегат став значно потужнішим, розвиваючи 340 к.с. і 369 фунт-фут крутного моменту, що передається на всі чотири колеса. Однак це не чиста потужність від ДВЗ, оскільки Mazda встановила невеликий електродвигун між двигуном і трансмісією в системі м’якого гібрида. Компанія не пропонує індивідуальні показники потужності, але двигун досить сильний, щоб рухати CX-90 на низьких швидкостях без потреби в рядному I6.
Для тих, хто шукає ширшого застосування електроенергії, другим варіантом є трансмісія Mazda PHEV e-Skyactiv. 2,5-літровий чотирициліндровий двигун працює з електродвигуном, щоб створити загальну потужність 323 к.с. і 369 фунт-фут крутного моменту, що знову передається на всі чотири колеса. Акумулятор ємністю 17,8 кіловат-годин живить двигун, що дає CX-90 можливість довше подорожувати лише на електриці. Аналогічні налаштування пропонує CX-60, і тому CX-90, ймовірно, має аналогічний повністю електричний запас ходу приблизно 59 миль (94 км). Проте Mazda ще не оголосила офіційні цифри діапазону CX-90.
Незалежно від двигуна, дві речі завжди залишаються незмінними. Повний привід є стандартним, а потужність досягає землі завдяки новій 8-ступеневий автоматичній коробці передач, адже марка відмовилась від олдскульного гідротрансформатора. У Mazda кажуть, що завдяки електрифікації ця трансмісія плавна та пряма, а також покращує ефективність. Й знову варто відзначити, що автовиробник поки не поділився цифрами прискорення чи максимальної швидкості.
Mazda оснащує великий позашляховик системою Kinematic Posture Control, яка дебютувала на Miata 2022 року, щоб надати спортивному автомобілю кращої рівноваги та відчуття в поворотах. Система застосовує легкий гальмівний тиск до внутрішнього заднього колеса під час поворотів, і, за словами Mazda, це допомагає пригнічувати крен кузова, водночас створюючи відчуття лінійності в керуванні CX-90.
Три ряди сидінь, висококласний японський стиль
У той час як трансмісія розрахована на фанатів швидкості, Mazda також сподівається, що шикарний інтер’єр CX-90 зацікавить пасажирів. 12,3-дюймовий центральний екран інформаційно-розважальної системи розташований на приладовій панелі, доповнений набором тактильних елементів керування для управління функціями звичайного використання, такими як підігрів сидіння та клімат-контроль. Для водія доступний ще один цифровий дисплей, і залежно від обраних опцій доступні такі функції, як кондиціонер третього ряду та зарядні порти USB-C. Повний перелік опцій буде доступний пізніше.
Все це сприяє поєднанню сучасних технологій із традиційним середовищем. В інтер’єрі використано різноманітні матеріали від шкіри Nappa до дерева та хрому. Приладова панель має спеціальну тканину з традиційними японськими швами для виразного вигляду. Як і з іншими деталями, Mazda поки що не пропонує даних про такі речі, як простір для голови, простір для ніг або вантажний простір.
Більше кривих, менше ліній
У світі грубих на вигляд позашляховиків із краями та контрастними кутами Mazda надає CX-90 більш органічного вигляду. Його задня сторона майже непропорційно велика, щоб краще помістити трирядні сидіння всередині. Але криві також розроблені таким чином, щоб покращити відображення від автомобіля. Різні пакети комплектацій додають або віднімають хром, а також доступні 21-дюймові колеса.
З новинкою дебютує новий зовнішній колір під назвою Artisan Red, а серед технологій пропонується набір систем допомоги водієві i-Activsense від Mazda. Деякі системи, такі як активний круїз-контроль, динамічне гальмування та моніторинг сліпих зон, включені в стандартне обладнання.
Хоча дебют Mazda CX-90 2024 року є офіційним, але ще багато чого не оприлюднено. Деякі з елементів (продуктивність, економічність, внутрішній простір) вже згадувались, але вартість опцій поки не анонсована. Очікуйте почути більше від Mazda найближчими тижнями, коли наблизиться дата початку продажу CX-90.
motorcar.com.ua