Mercedes-Benz представив GLC Coupe нового покоління
Компанія Mercedes-Benz представила GLC Coupe нового покоління. Кросоверу освіжили зовнішність, розширили перелік стандартного обладнання та додали нових опцій.
GLC Coupe змінив покоління через п’ять з половиною місяців після GLC у звичайному кузові, хоч і за тією ж схемою. Коефіцієнт аеродинамічного опору зменшився з 0,30 до 0,27. Пакет Avantgarde Line з хромованим декором став базовим. Колеса можуть бути діаметром від 18 до 20 дюймів, причому на плагін-гібридах стоять різноширокі шини.
Стандартно GLC Coupe оснащений рульовим управлінням зі змінним передавальним відношенням та спортивною підвіскою (у GLC – опція). Пневмостійки запропоновані за доплату, як і повнокероване шасі з кутом повороту задніх коліс 4,5 градуса. Штатно у кросоверів є позашляховий режим руху та помічник при спуску. При замовленні системи кругового огляду до них додається функція «прозорого капота», що полегшує їзду кам’янистими або вибоїстими стежками. А тим, хто любить тягати причепи, стане в пригоді система Trailer Manoeuvring Assist.
Архітектурою інтер’єру GLC Coupe повторює нинішній C-Class. Віртуальна панель приладів діагоналлю 12,3 дюйма є вже «в базі», плюс центральний екран на 11,9 дюйма. За доплату запропоновано «комфортний» пакет Energizing Plus. Він включає різні програми релаксації, мультиконтурні сидіння, двоступеневу систему очищення повітря та вбудований ароматизатор. Панорамний дах у GLC Coupe на шість сантиметрів довший, ніж у звичайного кросовера.
У гамі двигунів нового GLC Coupe – бензинові та дизельні «турбочетвірки» об’ємом 2,0 літра. Всі вони доповнені 48-вольтовим стартер-генератором, який видає додаткові 23 к.с. та 200 Нм. Коробка передач – 9-ступеневий «автомат» 9G-Troniс. Привід повний. Поки що заявлені модифікації GLC 200 (204 к.с., 320 Нм) та GLC 300 (258 к.с., 400 Нм), а також дизельні GLC 220 d (197 к.с., 440 Нм) та GLC 300 d (269 к.с., 550 Нм). Найдинамічніший з них – GLC 300 з розгоном до «сотні» за 6,3 секунди.
Крім того, анонсовано три плагін-гібрида, причому один з них дизельний. Такі машини оснащені тими ж двигунами об’ємом 2,0 літра та вбудованим у коробку електромотором з віддачею 136 к.с. та 440 Нм. Це версії GLC 300 e (313 к.с., 550 Нм), GLC 400 e (381 к.с., 650 Нм) та GLC 300 de (335 к.с., 750 Нм). Найпотужніший бензиновий гібрид може розігнатися до «сотні» за 5,6 секунди, дизельний – за 6,4 секунди. На електротязі кросовери проїжджають 113-131 кілометр за циклом WLTP.
Продаж новинки у країнах Західної Європи розпочнеться влітку цього року.