Mitsubishi L200 дебютував із міцнішою рамою та новим дизелем
Після надзвичайно тривалої тізерної кампанії Mitsubishi нарешті презентувала нове покоління L200 / Triton. Шоста генерація дебютувала зі свіжим зовнішнім виглядом усередині та зовні, разом із глибокими змінами, оскільки в ньому використовується нещодавно розроблена рамна платформа.
Пікап буде доступний у варіантах кузова з подвійною, полуторною та одинарною кабіною, завдяки чому міцність на кручення буде збільшена на 60 відсотків.
Що змінилось?
Завдяки використанню нового високоміцного сталевого матеріалу корпус став легшим порівняно з L200 попереднього покоління. У пікапі використовується перероблена карбонова платформа, яка була знижена на 45 міліметрів до 820 мм, щоб полегшити маневрування вантажем. Посилена за допомогою рами нова додана сходинка в кутку бампера ще більше підвищує практичність.
Не вдаючись у подробиці, Mitsubishi зазначила, що утилітарний автомобіль тепер більший, ніж раніше, але збільшення ваги було зведено до мінімуму завдяки використанню легшої сталі.
Бездоріжжя
Залежно від конфігурації новий конкурент Ford Ranger та VW Amarok отримує системи Super Select 4WD-II та Easy Select 4WD, причому перша має центральний диференціал обмеженого тертя, який передає 40 відсотків потужності на передню частину, а решта 60 відсотків — на задню.
Ця більш складна система повного приводу має наступні режими вибору: 2H (RWD), 4H (4×4), 4HLc (4×4 із заблокованим міжосьовим диференціалом) і 4LLc (низький діапазон із заблокованим міжосьовим диференціалом). Крім того, є не менше семи режимів водіння: Normal, Eco, Gravel, Snow, Mud, Sand і Rock.
Підвіска також була повністю оновлена і складається з нової передньої частини на подвійних важелях і легшої листової ресори ззаду. Моделі, оснащені системою Super Select 4WD-II, також отримують Active Yaw Control (AYC) для покращення проходження поворотів шляхом плавного гальмування внутрішнього переднього колеса. У комплектації входять системи допомоги при спуску та старті.
Під капотом
Mitsubishi поки анонсувала лише новий дизельний двигун, 2,4-літровий двигун, доступний у трьох варіантах: 148 кінських сил (110 кіловат) і 330 ньютон-метрів, 181 к.с. (135 кВт) і 430 Нм і найсильніша конфігурація з 201 к.с. (150 кВт) і 470 Нм. Залежно від вибору чотирициліндровий двигун підключається до шестиступеневої автоматичної коробки передач або механічної коробки передач із такою ж кількістю передач.
Представлений на зображеннях у яскравому кольорі Yamabuki Orange Metallic, L200 / Triton також можна замовити в кольорах Blade Silver Metallic, White Diamond, Solid White, Jet Black Mica та Graphite Grey Metallic. Топові версії мають передню решітку в колір кузова в поєднанні з темним титановим покриттям для деяких частин кузова. Деякі із фотографій зображують поруч ралійну модель, розроблену для участі в Asia Cross Country Rally.
Всередині
Інтер’єр також був ретельно оновлений, хоча все ще дивно побачити аналогові циферблати. Є окремі елементи керування для налаштувань клімату, а також кілька ярликів під сенсорним екраном, який оточений двома поворотними ручками. Загалом приладова панель має зрозуміле та функціональне розташування. Перемикання між 2WD і 4WD здійснюється за допомогою селектора, встановленого між сидіннями, де також знаходиться кнопка для режимів водіння.
Новий L200 / Triton, який уже продається в Таїланді, буде поступово представлений в АСЕАН і Океанії, а потім вперше за 12 років надійде в продаж в Японії на початку 2024 року.
motorcar.com.ua