Mitsubishi представив концепт кросовера XFC
Поки в Європі Mitsubishi презентує «новий» ASX із використанням Renault Captur, для ринків АСЕАН було докладено більше зусиль й розроблено самостійний концепт XFC.
Автомобіль, представлений у місті Хошимін (раніше відомому як Сайгон), найбільш густонаселеному місті В’єтнаму, рекламується як «найкращий помічник для захопливого життя» з «шовковистим і міцним» дизайном.
Дизайн
Окрім завзятого опису в прес-релізі, новинка Mitsubishi дійсно може похвалитись повністю індивідуальним дизайном.
Концепт отримав L-подібні світлодіодні фари з жалюзійними денними ходовими вогнями, встановленими внизу для світлового підпису, що повторюється ззаду, де задні ліхтарі мають схожий вигляд. Шестикутники з підсвічуванням розташовані на обох кінцях XFC, а бічний профіль має камери замість звичайних дзеркал.
Інтер’єр відповідає останнім тенденціям завдяки використанню розташованих поруч екранів, але, на щастя, все ще є окремі елементи керування налаштуваннями клімату. Вони встановлені на сенсорній ємнісній панелі в центральній консолі, де також помітно «плаваючий» селектор коробки передач і кнопку стоп/старт. Кермо з плоским дном містить шестикутні сенсорні кнопки, які відображають модуль клімат-контролю і елементи керування, встановлені на дверних картах.
Цікаво, що секції передніх сидінь і заднього дивану мають контрастне жовте покриття, яке також було використано для швів у всьому салоні.
Концепт XFC має абсолютно рівну підлогу з достатнім місцем ззаду для трьох пасажирів, які мають доступ до клімат-контролю, встановленого на сенсорній панелі. У Mitsubishi кажуть, що невеликий кросовер має найкращий у своєму класі внутрішній простір і великий багажник за сидіннями.
Під капотом
Технічні характеристики не оприлюднені, але відомо, що це перший автомобіль Mitsubishi, який матиме режим водіння «Wet» для забезпечення «безпечного водіння на дорогах, залитих раптовою зливою». Концепт XFC має й інші режими водіння: звичайний, гравій і бруд.
Серійна версія, очевидно, буде простішою, тому не варто чекати на появу блискучих фар та бічних камер у виробництві. Отже, замість двох екранів на кінцях панелі приладів, які прив’язані до камер, у дорожній версії, швидше за все, з’являться вентиляційні отвори.
Аналогічно, 20-дюймові колеса концепту здаються надмірністю для маленького кросовера, а сенсорне управління, ймовірно, буде замінено звичайними кнопками.
Серійна модель Mitsubishi продаватиметься на ринках Асоціації держав Південно-Східної Азії (АСЕАН), включаючи В’єтнам, з 2023 фінансового року, тобто десь між квітнем 2023 і березнем 2024. Якщо модель матиме комерційний успіх, доступність буде розширена. в інші регіони за межами АСЕАН.
На початку цього року Mitsubishi представив концепт Vision Ralliart, який показав сучасне бачення у відродженні ралійного бренду Ralliart.
motorcar.com.ua