Mitsubishi запустила кінематографічний конфігуратор для Outlander
Північноамериканський підрозділ Mitsubishi оголосив про розширення свого партнерства з ZeroLight, платформою тривимірної візуалізації продуктів. Цього разу ця співпраця дає початок першому в галузі кінематографічному конфігуратору в реальному часі для моделі Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid EV (PHEV) 2023 модельного року.
За допомогою цієї нової платформи візуалізації клієнти можуть налаштувати свій ідеальний Outlander PHEV на ходу, коли автомобіль подорожує через фотореалістичний гірський перевал, змінюючи зовнішні кольори та рівні комплектації, а також додаючи або видаляючи аксесуари. Цифровий досвід передається в режимі реального часу з хмари, що гарантує загальний доступ і стабільну роботу на будь-якому пристрої.
Під час першої фази партнерства з ZeroLight для моделі Outlander 2022 року випуску інтерактивний 3D-досвід у реальному часі дозволив клієнтам досліджувати Outlander у п’яти приголомшливих віртуальних середовищах.
Mitsubishi відзначила успіх цієї стратегії, оскільки попит на бронювання перевищує всі очікування навіть протягом перших 24 годин після дебюту.
Конфігуратор у реальному часі
Для Mitsubishi Outlander 2023 року партнерство переходить до другого етапу, що дає клієнтам можливість випробувати кінематографічний конфігуратор у реальному часі.
Після досягнення бажаної специфікації клієнти можуть отримати доступ до персоналізованого інтерактивного мікросайту, на якому розміщено автоматично згенеровані зображення та відео обраного ними автомобіля, готові для публікації в соціальних мережах.
«Наша мета — підвищити якість обслуговування споживачів при кожній взаємодії споживача з брендом. Покращення цього досвіду завдяки цифровим інноваціям є як конкурентною перевагою, так і перевагою для клієнтів, — сказав Кім Іто, віце-президент Mitsubishi Motors North America з маркетингу. — Завдяки нашому постійному партнерству з ZeroLight тепер ми можемо запропонувати споживачам розумніший, привабливіший і зв’язаний спосіб робити покупки та купувати автомобілі Mitsubishi. Це чудово поєднується з нашим наявним досвідом роботи з цифровим салоном ClickShop і є останнім доказом нашого прагнення бути лідерами промисловість за допомогою передових технологій».
За словами Mitsubishi Motors Corporation, американський підрозділ може стати світовим лідером у використанні інноваційних цифрових інструментів для продажів і маркетингу. Очікується, що нещодавня інтеграція команди Customer Experience у відділ маркетингу ще більше покращить перспективи компанії на успіх.