Натхненний Suzuki Alto 80-х років, новий міні-електромобіль Jiangnan U2 отримав дальність ходу на 400 кілометрів
Китайська компанія Jiangnan Automobile представила новий компактний електромобіль під назвою Jiangnan U2. Особливість електрохетчбека – нетипова «іграшкова» зовнішність.
Що спільного у Suzuki Alto другого покоління 80-х і китайського електромобіля?
Як би дивно це не звучало, у випадку з Jiangnan U2 відповідь полягає в загальній дизайнерській спадщині. Jiangnan Automobile, компанія, яка раніше випускала Suzuki Alto під маркою одного з найдешевших автомобілів у Китаї, цього року повертається зі значно сучаснішою пропозицією.
Jiangnan U2 також не є повністю оригінальним транспортним засобом, оскільки він значною мірою базується на Ruixiang Hoen O2 від BAIC. Незважаючи на те, що більшість панелей кузова спільні з останнім, він має унікальний екстер’єр, що нібито відсилає до Jiangnan TT (2001-2010), що було назвою одного з перероблених екземплярів другого покоління Suzuki Alto (1984-1988) на китайському ринку.
Габаритна довжина Jiangnan U2 – 3840 мм, ширина – 1742 мм, висота – 1545 мм. Розмір колісної бази – 2521 мм. У автомобіля двокольоровий кузов із чорною верхньою частиною, від лінії скління до даху, доступний у шести відтінках. У компанії розраховують, що це зробить хетчбек популярним серед молоді.
Передню частину автомобіля прикрашає наскрізна решітка радіатора із круглою вбудованою оптикою. Сильно нахилене лобове скло починається практично над передньою віссю, що робить його візуально величезним.
У даху – панорамний люк, який практично доходить до масивного спойлера над багажними дверима.
Бічні двері – із висувними ручками, що відповідає електричному статусу хетчбека. Корма оформлена аналогічно передній – задні ліхтарі з’єднані широкою наскрізною темною смугою. На вибір запропонують колісні диски діаметром 16 та 17 дюймів у чотирьох варіантах.
На ринку Jiangnan U2 запропонують у двох версіях із одним двигуном на передній осі. У базової віддача агрегату складе 75 к.с. та 120 Нм крутного моменту, у дорожчої – 109 к.с. та 160 Нм.
Ємність літій-залізо-фосфатної батареї не озвучується, але запас ходу обіцяно на рівні 305 та 406 км відповідно. Щоправда, пробіг заявлено у китайській вимірювальній системі CLTC. У європейському циклі WLTP це зазвичай на 15–25 відсотків менше.
Хетчбеку Jiangnan U2 обіцяно дуже привабливий цінник. Компанія була відома своїми доступними автомобілями, тому він повинен бути досить дешевим.
До того, як збанкрутувати, компанія Jiangnan належала Zotye, яка виробляла різні моделі на базі Suzuki та Fiat у Китаї. Ми будемо стежити за більш детальною інформацією про нову еру бренду та його пропозицій щодо електромобілів.