Nissan планує електрифікувати Qashqai, Juke та X-Trail
Компанія Nissan готується до повномасштабного виходу на масовий ринок електромобілів, а нові електрифіковані версії Nissan Qashqai, Nissan Juke і Nissan X-Trail надійдуть у продаж з 2025 року.
За словами керівника Nissan Europe Гійома Картьє, цей крок сприятиме популярності гібридної силової установки e-Power і допоможе досягти того, щоб до 2030 року електромобілі складали більше половини загального обсягу продажів марки у всьому світі.
Гібридна система вже допомогла кросоверу Qashqai збільшити продажі в Європі до 105 956 минулого року.
Японський бренд також покладає надії на електричну альтернативу, щоб відновити продажі X-Trail, які минулого року в Європі впали на 74% до 2380 одиниць. Це навіть нижче показників електричного Nissan Ayira, який досяг 3182 примірників у свій дебютний рік.
Платформа
Очікується, що всі три кросовери будуть побудовані на спеціальному для електромобілів варіанті платформи Common Module Family (CMF) материнської групи Renault-Nissan-Mitsubishi, яка може вмістити різні форми кузова, довжини колісної бази та розміри акумуляторів. CMF-EV, вперше використаний на минулорічній моделі Ariya, а тепер також лежить в основі Renault Mégane E-Tech Electric.
Наразі Qashqai та X-Trail використовують платформу CMF-CD, а Juke — меншу архітектуру CMF-B, яка також використовується в Renault Clio.
Очікується, що будь-які електричні варіанти замінять моделі поточного покоління та з’являться між 2025 і 2027 роками. Першим має дебютувати Juke EV, але всі три продаватимуться разом із варіантом e-Power.
Нова технологія
Старший віце-президент Nissan з досліджень і розробок у Європі Девід Мосс підтвердив раніше, що літій-іонна батарея нового покоління з’явиться «протягом кількох років» із «кращою щільністю енергії та ефективністю та нижчою ціною».
Очікується, що ці автомобілі матимуть батареї, які збільшать їхній запас ходу значно більше, ніж 500 км, запропонованих пакетом 90 кВт-год у Nissan Ariya, а також скоротять час заряджання.
За словами Мосса, тріо кросоверів з’явиться занадто рано, щоб використовувати будь-яку форму технології твердотільних акумуляторів Nissan, котра, за оцінками, з’явиться в 2028 році.
Нові елементи забезпечать значне збільшення діапазону та швидкості зарядки, причому остання досягає 400 кВт.
Двигуни також зазнають еволюції, дозволяючи досягти максимальної потужності та крутного моменту вище, ніж у одномоторного Ariya 239 к.с. і 242 Нм відповідно. Покращене відновлення енергії та ефективність також можуть додатково збільшити запас ходу кожного автомобіля.
З цим новим комплектом стартові ціни на нові автомобілі в Європі – 21 490 євро за Juke, 28 640 євро за Qashqai та 35 500 євро за X-Trail – ймовірно, зростуть.
motorcar.com.ua