Nissan представив позашляхову версію Patrol Warrior
Актуальний Nissan Patrol шостого покоління було представлено більше 13 років тому. Позашляховик під кодовою назвою «Y62» отримав перший фейсліфтинг у середині 2014 року, перш ніж знову оновитись у 2019 році.
Незважаючи на те, що продуктивна версія Nismo існує вже багато років, лише зараз рамний позашляховик отримав жорсткішу всюдихідну похідну. Комплектація називається «Warrior» і дебютувала цього тижня в Австралії.
Що змінилось?
Приєднавшись до Navara Warrior на австралійському ринку, вдосконалений Patrol отримав пластикове покриття колісних арок.
Позашляховик також на 50 міліметрів вищий за звичайний варіант на унікальних 18-дюймових двоколірних дисках, обтягнутих шинами Yokohama Geolander A/T. Новий Patrol Warrior отримав бічний вихлоп і ряд глянцевих чорних акцентів замість хромованої накладки.
За допомогою лінійки Warrior Nissan хоче імітувати портфоліо Raptor від Ford, але, на жаль, немає додаткової потужності. Безнаддувний 5,6-літровий двигун V8 все ще видає 400 к.с. (298 кіловат) і 560 Нм крутного моменту, як і звичайний Patrol (AU-spec). Вищезгаданий Nismo, доступний на Близькому Сході, має 428 к.с.
Ще одне розчарування — всередині, де Patrol Warrior зберіг старий дизайн приладової панелі, хоча другий рестайлінг, запущений чотири роки тому на інших ринках, приніс компонування з двома екранами. У Сполучених Штатах споріднена Armada другого покоління отримала більш сучасну приладову панель 2021 модельного року. Всередині є деякі зміни, оскільки дерев’яні акценти поступилися місцем чорному пластику та алькантарі, але нічого особливого.
Продаж Patrol Warrior в Австралії планується наприкінці цього року. Як і звичайну модель, її збирають у Японії, але потім доставляють до Мельбурна, де Premcar модифікує її до специфікації Warrior. Такі ж дії відбуваються з Navara Warrior.