Nissan зрівняє ціни гібридів та ДВЗ до 2026 року
Японський виробник Nissan оновив процес розробки силових агрегатів, у рамках якого компоненти електрокарів та гібридної трансмісії e-Power будуть використовуватися спільно та модульовані. До 2026 року це дозволить скоротити витрати на виробництво на 30% порівняно з рівнем 2019 року.
Уніфікація виробництва
Існує два варіанти цього нового підходу: модель 3-в-1 об’єднує компоненти двигуна, інвертора та редуктора в одній системі для використання в електромобілях, тоді як модель 5-в-1 додає генератор і підсилювач для використання в гібридах e-Power.
Ця нова система дозволяє основним компонентам усіх електрифікованих трансмісії працювати на одній виробничій лінії.
Наразі Nissan продає по всьому світу два повністю електричні автомобілі (Nissan Leaf та Nissan Ariya) та гібридні версії Nissan Qashqai, Nissan X-Trail й японського хетчбека Note із маркуванням e-Power, у кожному з яких бензиновий двигун виконує функцію генератора для електродвигуна, який приводить в рух колеса.
Оптимізувавши виробництво цих електричних приводів, Nissan прагне досягти паритету цін між своїми автомобілями e-Power та їхніми аналогами з ДВЗ приблизно до 2026 року.
Зростання ціни базових комплектацій?
Нещодавно Nissan Qashqai надійшов на український ринок у версії e-Power й у комплектації N-Conecta коштуватиме від 1 528 900 грн (приблизно 39 060 євро). В той же час найдоступніша гібридна версія MHEV пропонується в цій же комплектації від 1 226 650 грн (31 261 євро).
Припускається, що такий розрив у ціні можна буде усунути протягом наступних трьох років, хоча Nissan не повідомляє, чи буде це частково результатом будь-якого збільшення витрат на автомобілі, які не підтримують e-Power.
Також не було детально зазначено, якими можуть бути наслідки дешевшого виробництва для купівельної ціни електромобілів, хоча виробник раніше заявив про свою прихильність зробити електромобілі доступнішими та функціональнішими, головним чином за рахунок використання технології акумуляторів з більшою енергоємністю.
Nissan зазначив, що цей крок призведе до менших, легших трансмісій, які видають менше шуму та зменшують вібрацію. Він додав, що представить новий електродвигун, який містить лише 1% рідкоземельних елементів, що матиме значні наслідки для стійкості його ланцюга поставок, оскільки до 2030 року він нарощує 27 нових електрифікованих моделей.
Тошіхіро Хіраі, керівник відділу розробки силових агрегатів і електромобілів у компанії Nissan, сказав: «Ми максимально використовуємо наш досвід і ноу-хау, отримані від нашої розробки та виробництва електрифікованих технологій, що триває більше десяти років.
Завдяки нашим інноваціям у розробці електрифікованих силових агрегатів ми продовжуватимемо створювати нові цінності для клієнтів і постачатимемо 100% моторизовані автомобілі — електромобілі та e-Power — якомога ширше».