Нова Skoda Superb «засвітилась» з подвійним вихлопом
У зв’язку з припиненням виробництва седанів Passat та Arteon, Volkswagen Group скорочує кількість своїх моделей середнього розміру поза сегментом позашляховиків. Це означає, що Superb конкуруватиме в розрідженому європейському сегменті седанів, де Opel Insignia та Ford Mondeo більше не доступні. Технічно флагман Skoda є більш практичним ліфтбеком, і до нього знову приєднається ще більш просторий універсал.
Що відомо?
Нові шпигунські фотографії показують останні тестування моделі на Нюрбургринзі та навколо треку.
Superb все ще приховує еволюційний дизайн, а не використовує свіжу мову дизайну Skoda «Modern Solid», попередньо представлену на торішньому концепті Vision 7S. Можна пробачити, що чеський автовиробник застосував камуфляж на базовій моделі, але є деякі тонкі зміни в дизайні передніх і задніх фар.
Бампери також дещо інші, а відкриті ділянки мають колір, якого раніше не спостерігалось на Skoda. При цьому, прототип Superb 2024 року має подвійну вихлопну систему, що натякає на потужний варіант. Можливо, йдеться про повнопривідну версію, оснащену двигуном 2.0 TSI потужністю 276 кінських сил, яка передається на колеса через DSG.
У профіль видно, що бокова лінія переміщена трохи нижче, на рівень дверної ручки. Крім того, стійки для дзеркал також були переміщені трохи нижче на дверях. Незрозуміло, чи Superb з’явився у комплектації Sportline, хоча це може бути не так, оскільки є значний зазор між колесами, а не занижена, жорсткіша підвіска.
Шпигунські знімки інтер’єру недоступні в цьому комплекті, але з деяких ракурсів можна побачити задню частину інформаційно-розважальної системи. На жаль, він більше не інтегрований у приладову панель, оскільки Skoda обрала планшетоподібний вигляд. На попередніх зображеннях частково видно приладову панель із прикріпленим екраном великих розмірів, можливо, діагоналлю 15 дюймів, щоб відповідати ID.7 і майбутньому Tiguan 2024 року. Технічно пов’язаний універсал Passat, ймовірно, отримає такий же дисплей.
Топова модель Skoda більше не матиме маркування «Made in the Czech Republic», оскільки виробництво обох типів кузова переміщується з Квасинів до Братислави у Словаччині. Там також збираються виготовляти новий Passat із довгим дахом.
Усі три автомобілі пропонуватимуться з двигунами внутрішнього згоряння VW, розробленими відповідно до норм Євро-7, які набудуть чинності в середині 2025 року. Також плануються плагін-гібридні силові агрегати, але не електромобілі, оскільки існують (або будуть) інші моделі на основі спеціальної платформи MEB для виконання цієї ролі.
Цієї осені Skoda представить третє покоління Superb (четверте, якщо рахувати оригінальну модель 1934–1949 років).