Нове покоління Dacia Duster «засвітилось» у серійному кузові
Нещодавно Dacia оголосила про плани представити третє покоління Duster у 2024 році й, судячи з фото, новинка вже тестується на дорогах у серійному кузові. Раніше
За припущеннями, новий «Дастер» буде абсолютно новим кросовером із переходом на платформу CMF-B, яка використовується в багатьох моделях альянсу Renault Nissan Mitsubishi.
Що відомо?
Компактний позашляховик, який виробляється в Міовені (Румунія), зафіксували автомобільні папараці під час тестування повністю оновленого кузова.
За припущеннями, він більший за поточну модель і може похвалитися дизайнерськими ознаками концепту Bigster. Останній перетвориться на першу модель Dacia для C-сегменту, коли вона надійде в продаж у 2025 році, а виробництво відбуватиметься на тому ж румунському заводі.
Незважаючи на те, що довжина актуального Duster становить 4,32 метра, його заміна матиме більші розміри, враховуючи що Bigster розтягнеться приблизно до 4,6 м.
Тестова версія
Duster 2024 року, який уже має повний серійні кузов і фари, має задні дискові гальма, які не встановлювалися на Dacia з часів оригінальної моделі компанії. Йдеться про задньопривідний автомобіль 1100 на базі Renault 8, який продавався з кінця 1960-х до початку 1970-х років.
Також під камуфляжем можна розгледіти «приховані» ручки задніх дверей, схожі на аналогічні у Bigster.
Новий Duster їздить на 17-дюймових колесах, обтягнутих всесезонними шинами Continental 215/65, і знову забезпечений достатнім кліренсом. Покажчики повороту нарешті вбудовані в кришки бічних дзеркал, а колісні арки мають більш квадратний контур, щоб бічний профіль виглядав потужним. Деякі зображення показують окремі освітлювальні модулі задніх ліхтарів, а передні світлодіодні ліхтарі також частково видно.
Під капотом
Перехід на архітектуру CMF-B означає, що Dacia матиме можливість продавати Duster з гібридними силовими агрегатами, включаючи установку PHEV. Можливо, не з першого дня, але повний гібрид, ймовірно, планується, оскільки універсал Jogger вже електрифікований. Дешевші версії матимуть передній привід, тоді як топові комплектації пропонуватимуться з повним приводом.
Renault Group поступово відходить від дизелів, тож буде цікаво побачити, чи збереже цей бюджетний позашляховик свій агрегат dCi. Інша частина головоломки полягає в тому, чи буде цього разу заводська версія пікапа.