Новий кросовер Smart «засвітився» на патентних фото
Перезавантаження Smart як автовиробника із значно більшими амбіціями, ніж початкова бізнес-модель бренду, вже стало початком нового електричного кросовера #1. Але наступний крок марки, що належить спільному підприємству Geely-Daimler, рухатиметься в набагато ширшому напрямку, якщо вірити новим патентним фотографіям, що нещодавно просочилися з Китаю.
Якщо ж враховувати, що незабаром з’явиться модель купе-кросовера #3, то можна припустити, що більш вертикальна версія #2 також розробляється. І стандартна, і високопродуктивна версії автомобіля Brabus проходять процес омологації в Китаї, де він й буде виготовлений.
Дизайн
М’яка еволюція нової мови дизайну, розробленої Горденом Вагенером, від #1 була прийнята й для більшої моделі. Сюди входять світлові панелі на всю ширину фари та задні ліхтарі, гладка поверхня та скошена задня стійка.
Міністерство промисловості та технологій Китаю також опублікувало й можливості персоналізації, включаючи контрастні дахи, дзеркала, задні спойлери та добірку дизайнів легкосплавних колісних дисків.
Однак, найцікавішим аспектом витоку автомобіля є розміри, що постачаються з омологаційними документами; Smart #3 має довжину 4,4 метра, ширину 1,8 метра та висоту 1,6 метра.
Це розмістить бренд Smart у конкурентоспроможному середньорозмірному сегменті C-SUV, з автомобілем, значно більшим за будь-що інше, що носитиме значок Smart перед ним. Smart #3 за розміром подібний до наступного покоління MINI Countryman, який вперше буде доступний з повністю електричною силовою установкою, коли нова модель з’явиться у 2024 році.
Існує також версія довжиною 4,5 метри, хоча це може бути не варіант з довгою колісною базою для китайського ринку, оскільки в документах є посилання на «спеціальний тяговий пристрій» для цього #3.
Під капотом
Було викладено деякі попередні технічні та робочі характеристики.
Будуть запропоновані дві версії двигунів: одна потужністю 154 к.с., а друга — 268 к.с. — останній майже напевно той самий двигун, який використовувався на #1. Але ємність батареї не була окреслена для довшого #3.
Очікується, що кросовер використовуватиме розроблену Geely платформу SEA, як і менший #1, і майбутній компактний позашляховик, який Volvo анонсувала на презентації свого нового флагманського електричного позашляховика EX90.