Новий Skoda Superb «засвітив» великий дисплей
В той час як Ford Mondeo, Opel Insignia та Renault Talisman знімаються з виробництва, Volkswagen Group сподівається, що наступне покоління близнюків Passat/Superb принесе значні продажі.
Очікується, що останні середньорозмірні автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння від конгломерату VW Group з’являться в 2023 році, і їх виготовлятиме Skoda на своїх лініях у Чехії.
Наразі новий Superb вже неодноразово помічали на тестах й тепер прототип знову «спіймали» у кузові більш практичного універсала.
Раніше вже було офіційно підтверджено, що звичайний ліфтбек залишиться у виробництві, але, за чутками, VW припинить випуск седана Passat і тому продаватиме лише універсал, який вже також тестують.
Еволюція ззовні, революція всередині
Судячи з усього, тестовий прототип вже отримав повний серійний кузов, а також остаточні фари.
При цьому, хоча екстер’єр явно матиме еволюційний шлях розвитку дизайну, всередині салону можна побачити повністю перероблену панель приладів.
Подібно до Enyaq, нове покоління Superb має сенсорний екран, схожий на планшет, який виступає з центральної консолі. Дисплей здається більшим за аналогічний в Octavia, а панель під ним, імовірно, містить сенсорні елементи керування.
Повністю цифрова панель приладів, за припущеннями, буде стандартною для всіх моделей, оскільки це фактично флагманський автомобіль Skoda.
Новий стиль
В інтерв’ю Auto Express близько року тому колишній генеральний директор Томас Шефер коротко розповів про салон Superb 2023 року, сказавши, що в ньому буде «новий стиль користування з емоціями від дотиків. Нову технологію спочатку отримає Superb, а потім [друге покоління] Kodiaq».
Далі він сказав, що деякі деталі будуть адаптовані з Enyaq, щоб окремий екран мав таку ж діагональ 13 дюймів, як і в електричному позашляховику. До речі, новий концепт Skoda Vision 7S також вже продемонстрував спрощений інтер’єр із мінімумом традиційних кнопок та ручок.
Superb і Passat повинні отримати останню генерацію ДВЗ від VW Group, які працюватимуть як на бензині, так й на дизелі. Двигуни будуть сконструйовані відповідно до вимог стандарту Євро-7, та мають з’явитись через пару років, оскільки ці два автомобілі, ймовірно, будуть продаватися щонайменше до 2030 року. Гібридна силова установка, що підключається від електромережі, планується, але повністю електричного Passat не буде, оскільки цю роль приписують ID. Аеро. На даний момент немає жодного слова про електричний еквівалент Superb.