Новий Volkswagen ID.7 протестували перед дебютом
Трохи менше ніж за два тижні до цієї дати Volkswagen надав додаткові відомості про привод, ходову частину та комфортні функції седана, призначеного для водіння на великі відстані. Новий ID.7 надійде у продаж в Європі, Китаї та Північній Америці.
Volkswagen планує збільшити частку своїх електричних моделей до 80 відсотків у Європі до 2030 року. Новий ID.7 є важливою віхою на цьому шляху, оскільки його запуск у Європі заплановано до кінця 2023 року.
Закамуфльований ID.7, який був представлений у січні, все ще проходить останні тести в Аліканте, Іспанія, де електрична модель випробовувалась на звивистих і гірських дорогах регіону.
Під капотом
ID.7 — це перша модель, заснована на платформі модульного електричного приводу (MEB), яка має нещодавно розроблений і високоефективний привід Volkswagen. Це найпотужніший електродвигун із найвищим крутним моментом у Volkswagen. Силовий агрегат із внутрішнім позначенням APP550 був розроблений концерном Volkswagen Group Components у Касселі і там же виробляється.
Новий електропривід оптимізовано, перш за все, з точки зору споживання енергії: залежно від розміру батареї автомобіль проїжджає до 700 кілометрів (за WLTP) та має зарядну потужність до 200 кВт.
Нова ходова
Додаткове адаптивне керування шасі (DCC) і менеджер динаміки руху для далеких поїздок були фундаментально покращені. Завдяки опціям вибору режиму водіння вони пропонують широкий діапазон між комфортом і спортивністю.
Разом із новим застосованим прогресивним кермовим управлінням системи забезпечують точне водіння та максимальну стабільність. Ці технології також були випробувані під час тест-драйвів в Іспанії.
Всередині
Просторий і високоякісний салон пропонує багато місця як на передніх, так і на задніх сидіннях. Салон було повністю перероблено, а розміри класичних приладів значно зменшені.
Уся необхідна стандартна інформація та попередження відображаються за кермом в ID. cockpit. Водій отримує іншу важливу інформацію через стандартний проекційний дисплей доповненої реальності.
Серцевиною концепції дисплея та управління є дисплей інформаційно-розважальної системи, який є стандартним для ID.7: його концепція керування має 38 сантиметрів (15 дюймів) по діагоналі і була фундаментально перероблена. Наприклад, виходячи з відгуків клієнтів, роботу кондиціонування повітря було постійно інтегровано на верхній робочий рівень. Є також вільно настроювані кнопки прямого доступу.
Сидіння ergoActive
Volkswagen розробив нове покоління сидінь водія та переднього пасажира для ID.7. Залежно від версії, ці нові сидіння пропонують до 14 варіантів електрорегулювання.
Крім адаптивного сидіння Climatronic, вони також мають абсолютно нову функцію масажу. На додаток до індивідуальних налаштувань водій і передній пасажир можуть альтернативно активувати автоматичний режим клімату сидіння; тут датчики температури та вологості в сидіннях визначають потребу в охолодженні та/або обігріві та відповідно контролюють клімат.
Нещодавно розроблена функція масажу опціональних сидінь ergoActive Premium для водія та переднього пасажира забезпечує особливо високий рівень комфорту. У сегменті ID.7 нові сидіння визначають стандарт, який раніше був відомий лише в класі люкс.
Новий рівень
Volkswagen прагне вивести новий ID.7 на позицію флагманської електричної моделі ID. лінійки.
Великий запасу ходу та маневреності, високий рівень комфорту під час подорожі та інноваційні технології, а також якісний зовнішній вигляд мають зробити з новинки надійного помічника у далеких подорожах у середньому класі автомобілів.
Джерело: Volkswagen
motorcar.com.ua