Opel показав драйверську версію паркетника Grandland
Суббренд GSe, заснований Opel спеціально під випуск драйверських та динамічних версій серійних машин, поповнився другою моделлю – кросовером Grandland. Тільки масштабними внесеними до нього зміни назвати не можна, бо двигун залишився тим самим.
Основою “оспортивленого” Opel Grandland GSe став повнопривідний гібрид Grandland Hybrid4, що підзаряджається та випускається з 2019 року.
Його силова установка поєднує в собі 200-сильний бензиновий турбований мотор 1.6 і два електродвигуни, один з яких (110-сильний) вбудований у восьмиступінчастий “автомат”, а другий (113-сильний) обертає задні колеса. Пікова віддача всієї системи досягає 300 к. с. і 520 Нм крутного моменту.
І якщо силову установку в Opel залишили недоторканою, то шасі у версії GSe зовсім інше: до задньої багатоважельної системи додалися нові пружини і амплітудозалежні амортизатори Koni FSD. Крім того, паркетник знайшов більш чутливі гальма та переналаштовану систему стабілізації, що зробило його ще спортивнішим та азартнішим при їзді.
Інша річ, що візуально Grandland GSE майже не відрізняється від звичайного – його виділяють лише 19-дюймові колеса у стилі торішнього концепту Opel Manta GSe ElektroMOD, оригінальна нижня накладка на задньому бампері та чорний капот, доступний за доплату. У салоні новинку можна впізнати тільки за передніми кріслами з посиленою бічною підтримкою та легким спортивним декором.
Старт продажів Opel Grandland GSe на європейському ринку запланований на січень 2023 року. Ціни поки невідомі, але зрозуміло, що спорт-версія буде дорожчою за «донорський» Grandland Hybrid 4, що коштує від 51 800 євро.
avtosota.com