Особливості та дизайн Honda CR-V
Майже рік тому ми відвідали міжнародну презентацію Honda CR-V п’ятого покоління. Відтоді, як у 1995 році по всьому світу було продано майже 10 мільйонів одиниць, ми повернулися до керування цим CR-V, тепер у більш тривалому тесті з цілим тижнем, щоб ретельно оцінити цю Honda.
Ласкаво просимо на тест Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo
Розпочавши цей тест із розповіді про його зовнішній дизайн, одна з особливостей CR-V – та й загалом усіх продуктів Honda – полягає у тому, що він має свою естетику і не схожий, як у багатьох інших випадках, на їхній зовнішній вигляд. суперники. Хоча мені не дуже подобається його зовнішній вигляд, тому що це стиль, типовіший для інших ринків, таких як Азія або Північна Америка, мені подобається ця диференціація. Крім того, це еволюція свого попередника, тому його все ще можна впізнати як Honda CR-V.Honda CR-V має розміри 4600 мм у довжину, 1885 мм у ширину (2117 з урахуванням розкладених дзеркал) і 1679 мм у висоту. Бойова – 2662 мм. Між тим, дорожній просвіт становить 191 мм у варіантах приводу 4×2 і 201 мм у варіантах приводу 4×4.Спереду виділяється великий хромований молдинг, що покриває практично всю верхню решітку радіатора і з’єднує головні фари. Бампер доволі громіздкий, з деякими захисними елементами темного кольору, щоб посилити його авантюрну естетику; деякі захисні елементи, що з’являються на чотирьох сторонах кузова та в колісних арках. Вигляд збоку, зі свого боку, дає змогу побачити, що перед нами доволі великий автомобіль. Його кузов виглядає високим і довгим, з великою відстанню від центральної стійки до багажника, що вже є явним попередженням про те, що його салон буде досить просторим. Крім того, як ми бачимо, колісна база великодушна. Шини можуть бути 17, 18 і 19 дюймів, у нашому випадку це проміжний розмір.
Особливості та дизайн Honda CR-V
Тим часом задня частина Honda CR-V закінчується спойлером у верхній частині, практично вертикальним вікном, хромованою лінією, що повідомляє пілотам складний дизайн у вигляді вертикальної літери L і досить вираженими лініями в частині заглиблення номерного знака і його околиці. Зі свого боку, я ціную те, що в нижній частині з кожного боку бампера є хромовані вихлопні патрубки. Якщо ми заходимо всередину, Honda CR-V приймає нас з хорошими настройками, хоча і з матеріалами, які в деяких елементах не надто приємні на дотик. Ви вже знаєте, що японські виробники часто вдаються до жорстких пластиків, які хоч і хорошої якості, але не передають того приємного відчуття якісно зробленого м’якого матеріалу. У будь-якому разі, це більше питання смаку, ніж самої якості.Як видно на зображеннях, деякі декоративні молдинги імітують дерево (приладова панель, дверні панелі та оздоблення центральної консолі), створюючи приємне візуальне відчуття. Однак найцікавіше – це велика кількість отворів для розміщення предметів різного розміру, що є дуже практично, а також різноманітні роз’єми USB та 12-вольта.За багатофункціональним кермовим колесом розміщена цифрова приладова панель із 7-дюймовим екраном. Основні дані (швидкість, оберти, рівень пального тощо) відображаються чітко, хоча мене не зовсім переконує те, як ми переміщуємось за змінною інформацією (дані про витрату, звук, навігація), адже все робиться однією кнопкою на кермі, а екранів забагато, тож здебільшого доводиться натискати кілька разів, поки не знайдемо потрібний.