Peugeot 308 отримав повністю електричну версію
Компанія Peugeot виконала свою обіцянку щодо випуску повністю електричного 308, й версія E-308 базуватиметься на тій самій платформі, що й модель із ДВЗ, а отже матиме аналогічний зовнішній і внутрішній дизайн, як звичайний новий 308.
Новинку відрізнятиме новий комплект 18-дюймових коліс, розроблений з урахуванням аеродинамічної ефективності, щоб витиснути трохи більше запасу ходу від акумуляторної батареї.
Під капотом
Якщо говорити про технічну складову, Peugeot E-308 покладається на акумулятор нового покоління з корисною ємністю 51 кВт/год. Працюючи при напрузі 400 вольт, акумулятор має новий хімічний склад: 80 відсотків нікелю, 10 відсотків марганцю та 10 відсотків кобальту. Повністю зарядженого, його вистачить на понад 400 кілометрів (майже 250 миль) запасу ходу за циклом WLTP.
Передня частина та днище були дещо модифіковані для кращої аеродинамічності, й для тієї ж мети встановлено нові шини з низьким коефіцієнтом тертя. Peugeot додав режим водіння «Гальмування», який посилює уповільнення, коли водій відпускає педаль акселератора, щоб покращити рекуперацію енергії. Заряджаючись від максимальної підтримуваної потужності 100 кВт, для поповнення від 20 до 80 відсотків знадобиться менше 25 хвилин.
Доступний у кузовах хетчбек і універсал, E-308 використовує нещодавно розроблений електродвигун, який виробляє 156 кінських сил (115 кіловат) і 260 Ньютон-метрів крутного моменту. Марка не зазначила його продуктивність, окрім обіцянки «миттєвої реакції», яка зазвичай й очікується від електрокара.
Комплектації
Peugeot почне продавати E-308 2023 року з середини наступного року й модель буде доступна в комплектаціях Allure і GT.
Клієнти зможуть придбати електричний хетчбек або універсал прямо на веб-сайті компанії та навіть обміняти свій старий автомобіль, а також профінансувати покупку нового за допомогою онлайн-платформи. Електромобіль буде доставлено додому без додаткових витрат.
Цікаво, що Peugeot стверджує, що E-308 SW є першим електричним універсалом від європейського виробника. Технічно це неправда, оскільки Porsche Taycan Sport/Cross Turismo також є моделлю з довгим дахом без викидів. Ці дві моделі приєдналися до MG5 Electric у розрідженому сегменті універсалів без ДВЗ.