Пілот Ф1 Валттері Боттас отримав рідкісну Alfa Romeo Giulia GTAm
Пілот Формули 1 Валттері Боттас влаштовується в Alfa Romeo. Наразі він проводить другий сезон у команді і тепер керуватиме не лише гоночним болідом марки. Боттас отримав свою власну Alfa Romeo Giulia GTAm у виставковому залі Stellantis & You у Турині (Італія). Генеральний директор Alfa Romeo Жан-Філіп Імпарато та менеджер команди Ф1 Кріштіано Фіоріо були присутні на цій події.
Alfa Romeo випустила Giulia GTA і гоночний GTAm більше двох років тому, аби відсвяткувати історичну Giulia GTA 1965 року, яка надихнула не тільки на назву нового автомобіля.
Італійський автовиробник зменшив Giulia GTA на 100 кг порівняно з варіантом Quadrifoglio, що допомогло покращити його продуктивність і керованість. Компанія навіть використовує скло Lexan для бокового та заднього вікон у GTAm.
Седан оснащений 2,9-літровим двигуном V6 з подвійним турбонаддувом. Двигун дебютував із потужністю 533 кінські сили, а Alfa змінила ноту вихлопу за допомогою титанової установки Akrapovič. Компанія стверджувала, що автомобіль може розганятися до 100 км/год за 3,6 секунди, а інженери Alfa використали співпрацю з Sauber Engineering, щоб інтегрувати в автомобіль активний передній спліттер.
Відмінності між GTA і GTAm невеликі, але значні. GTAm має лише два сидіння, стійку безпеки та шеститочкові ремені безпеки. Автомобіль також легальний для загальних доріг. Alfa поставила різні колісні диски, надавши GTAm більший передній спліттер та заднє антикрило з вуглецевого волокна.
Автомобіль поставляється з безліччю гоночного спорядження, яке щоправда Боттасу навряд потрібне. Alfa надає власникам GTA та GTAm шолом у лівреї GTA та справжній гоночний костюм, включаючи рукавички та взуття. Alfa планувала випустити всього 500 екземплярів GTA і GTAm.
Тим часом, фінський гонщик збирається виступити цими вихідними на другому етапі сезону Ф1 в Саудівській Аравії. Перший етап на Гран Прі Бахрейну гонщик Alfa Romeo провів доволі успішно, адже фінішував восьмим. Проте майбутнє команди Alfa Romeo у Ф1 не виглядає райдужним, бо бренд прийняв рішення залишити перегони Гран Прі, а колектив із Хінвілла у 2026 році стане заводською командою Audi.
До речі, попередня команда фіна (Mercedes) досі не почала офіційне виробництво обіцяного гіперкара AMG one.