Porsche презентувала інтер’єр оновленого Cayenne
Оновлений Porsche Cayenne модельного 2024 року дебютує 18 квітня, але бренд вирішив оприлюднити попередній погляд на оновлений салон, який суттєво зміниться від поки актуального.
Що змінилось?
Рестайлінговий Cayenne отримав 12,6-дюймову цифрову панель приладів із вигнутим екраном замість поточної компоновки з аналоговим тахометром у центрі. Залежно від технічних характеристик автомобіля водій може обрати до семи режимів відображення, які включають як спрощену структуру з акцентом на важливу інформацію так й традиційний дизайн Porsche у вигляді п’яти кіл.
Прямокутний 12,3-дюймовий екран домінує в центрі панелі приладів. Він підтримує голосові команди Siri для керування функціями автомобіля. Навігація через Інтернет є стандартною функцією, а у нерухомому стані пасажири можуть транслювати відео на дисплей.
Під великим екраном розташована нова панель керування системою клімат-контролю. Він має скляну поверхню на чорній панелі та оснащений розпізнаванням дотиків із тактильним відгуком. Система також має деякі фізичні перемикачі керування, під якими є ручка регулювання гучності.
У стандартну комплектацію входить охолоджувана індукційна зарядна панель. Також є два порти USB-C у передньому відділенні для речей і ще два на задній центральній консолі.
Переглянуте розташування елементів керування системою опалення, вентиляції та кондиціонування повітря та панель заряджання означає, що важіль перемикання передач не знайшов місце, як на попередньому Cayenne. Дизайнери перенесли його на невеликий виступ праворуч від керма, між панеллю приладів і екраном інформаційно-розважальної системи.
Перероблене кермо нагадує поточний 911. На горизонтальних спицях є багатофункціональні елементи керування. Кнопки та коліщатка виконують такі дії, як перемикання компонування панелі приладів і додаткового проекційного дисплея. Ручка керування круїз-контролем розташована зліва внизу. З правого боку знаходиться диск зміни режимів руху.
Опціонально доступний 10,9-дюймовий екран на панелі приладів з боку пасажира, який дає контроль над навігаційною системою та медіа. Екран також може транслювати відео під час руху Cayenne, а фільтр запобігає відволіканню водія.
Під капотом
У стандартній комплектації Cayenne 2024 року буде оснащений 3,0-літровим V6 з турбонаддувом, потужністю 349 кінських сил і крутним моментом 500 Нм.
Комплектація S отримає твін-турбо V8 потужністю 468 к.с. і 600 Нм.
Версія E-Hybrid PHEV вироблятиме 463 к.с. і 650 Нм. Крім того, вона отримає батарею більшої ємності на 25,9 кіловат-годин замість 17,9 кВт-годин зараз. Більш потужний Turbo S E-Hybrid з’явиться пізніше.
motorcar.com.ua