Як і у більшості позашляховиків та кросоверів, автомобіль отримав захист днища, а на даху встановили багажник. Не забули інженери Porsche і про спортивну складову моделі 911 ‘Special Experimental Project’, встановивши в салон спортивні сидіння з карбоновою основою. З карбону також виконаний каркас безпеки авто, а водія захищає п’ятиточковий каркас безпеки.
Двигун не змінювали – під капотом тут залишилась 450-сильна силова установка на 3,0 л. Водночас трансмісія отримала повний привід, понижувальну передачу та блокування диференціалів. На цей час випустили всього два позашляхові Porsche 911 ‘Special Experimental Project’. Тестування незвичайної моделі проводять у Чилі на схилах одного з найвищих вулканів у світі – Охос-дель-Саладо.
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5