Позашляховику Toyota Land Cruiser 70 повернуть чотирициліндровий мотор
Компанія Toyota Motor у короткостроковій перспективі розширить гамму версій сімейства класичних рамних позашляховиків Land Cruiser J70: під капотом цих авто знову з’явиться варіант із 4-циліндровим мотором.
Як пише видання The Drive з посиланням на свої джерела у компанії, для покупців J70 запропонують модифікацію з 2,8-літровим турбодизелем. Це буде перший за довгий час 4-циліндровий мотор у лінійці “сімдесятки” – в попередній раз настільки невеликі двигуни для неї були доступні в 1991 році, коли покупці могли вибрати варіанти з 2,4-літровим бензиновим або дизельним двигуном.
Також найближчими місяцями на J70 почнуть як опцію встановлювати автоматичну коробку передач — вперше з 1990 року. Очікуються невеликі стильові зміни в салоні та модернізована медіасистема з Apple Carplay та Android Auto . При цьому турбодизель V8 , який встановлюється зараз на «сімдесятий» «Крузак», залишиться в гамі.
Toyota Land Cruiser 70 виробляють із 1984 року. Гамма кузовних версій моделі в даний час включає п’ятидверний позашляховик, вантажівки з одно- та дворядними кабінами, а також тридверний засклений фургон (Troop Carrier).
Лінійка моторів складається з бензинового 4,0-літрового V6 1GR-FE (потужність – 228 к.с., момент, що крутить, – 370 Нм) і турбодизеля 4.5 V8 моделі 1VD-FTV (205 к.с., 450 Нм). Вибір двигунів залежить від ринку збуту. Обидва двигуни поєднуються з 5-ступінчастою механічною коробкою передач і повним приводом part-time (передній міст підключається примусово). У роздавальній коробці є знижувальна передача та блокування заднього міжколісного диференціалу.
Land Cruiser 70 досі виробляють у Португалії (з лівим кермом) та Японії (з правим кермом). Основний обсяг “сімдесяток” португальського виробництва експортують на Близький Схід. У Японії модель роблять невеликими партіями, причому на внутрішньому ринку Країни сонця, що сходить, їх не продають — постачають на деякі зовнішні.
uamotors.com.ua