Представлений «новий» Isuzu D-Max: він дуже відрізняється від версій для українського ринку
Третє покоління пікапа Isuzu D-Max дебютувало в Таїланді в 2019 році, а через рік він доїхав до Австралії та Європи. Утилітарник доступний і в Україні завдяки компанії ПрАТ “ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА”.
Подробиці
Напередодні машина стала доступною ще й у Китаї, де традиційно подібний вид автомобілів не користується популярністю. І, що найцікавіше, у нестандартному варіанті.
Зовні «піднебесний» варіант D-Max виглядає як дорестайлінгова модель, але відрізняється технічним оснащенням.
Різниця між глобальним та китайським пікапам починається з підкапотного простору, де замість 3-літрового турбодизеля BluePower використовується 1,9-літровий мотор з індексом RZ4E. Для ринку КНР він видає 175 кінських сил і 410 Нм крутного моменту.
Крім того, в’язку йому складає інша трансмісія. Замість звичного 6-швидкісного “автомата” у китайському D-Max встановлена 8-діапазонна автоматична коробка передач.
Водночас, машина відрізняється від версій для інших країн ще й по ряду істотних доробок шасі. По-перше, пікап втратив листові ресори, які замінив багатоважільний ведучий міст з гвинтовими пружинами, а по-друге – задні гальма тепер у нього дискові, а не барабанні, тоді як рульова рейка і зовсім більше не гідравлічна, а електрична.
Навіть салон пікапа зазнав капітальної трансформації. Приладова панель не схожа на жодний D-Max, що продається де-небудь. Дисплей мультимедійної системи став ширшим, а вентиляційні отвори зсунулися вниз. Доповнюють картину повністю цифрова комбінація приладів та електронний селектор трансмісії.