Представлений останній Mercedes-Benz E-Class із двигуном внутрішнього згоряння (фото)
Mercedes-Benz провів світову прем’єру нового E-Class покоління W214. Першим показали седан, універсал дебютує за кілька місяців. Як повідомили в компанії, W214 стане останнім поколінням моделі з традиційним двигуном внутрішнього згоряння.
Новий Mercedes-Benz E-Class зберіг триобʼємний кузов із довгим капотом та короткими звісами. При цьому пластика боковин стала більш гладкою. Також менші ніж у попередника світлодіодні блок-фари. Великі трапецієподібні грати радіатора доступні у двох виконаннях: класична хромована з горизонтальними ламелями та “спортивна” з трипроменевою зіркою по центру.
Хромовані грати призначені для виконання Exclusive Line. За доплату до неї можна замовити світлодіодне підсвічування. “Спортивна” решітка радіатора призначена для версій Avantgarde та AMG Line. Дверні ручки також можуть бути класичними або висувними.
Новий седан вийшов трохи більшим за попередника. Габаритна довжина моделі W214 – 4950 мм (+10 мм), ширина – 1880 мм (+30 мм), висота – 2960 мм (+22 мм). При цьому коефіцієнт аеродинамічного опору Cx, за даними виробника, становить 0,23. Це найкращий показник у класі.
Пасажирам другого ряду обіцяно більший, ніж у попередника, простір над головою (+5 мм) та для ніг (+17 мм). Також збільшився обсяг багажного відділення. У бензинових та дизельних модифікацій він складає 540 літрів, у плагін-гібридів – 370 літрів.
Стандартні колісні диски 18,0-дюймові. Топові бензинові та дизельні версії отримали диски діаметром 21 дюймів, плагін-гібридні – 20 дюймів.
У салоні – 14,4-дюймова цифрова панель приладів та мультимедійна система діагоналлю 12,3 дюйма. За доплату встановлять окремий дисплей для переднього пасажира.
Топовим версіям седана дістався набір із п’яти салонних камер: інтегрований відеореєстратор, селфі-камера для відеоконференцій або розваг, камера для розпізнавання команд медіасистемою жестами, стереокамера для розширених систем допомоги водієві та монокамера для моніторингу стану водія. При виявленні втоми чи поганого самопочуття водія автоматично активуються автопілот та система автоматичного гальмування.
Також найдорожчим модифікаціям дісталась аудіосистема преміум-класу Burmester 4D з 21 динаміком та перетворювачем корпусного шуму, вбудованим у сидіння водія.
На старті продажів, восени 2023 року, новий Mercedes-Benz E-Class запропонують у чотирьох версіях: двох “мʼяких гібридних” (E200 та E220d) та двох плагін-гібридних (E300e та E400e).
Базова модифікація E200 використовує 2,0-літровий бензиновий турбодвигун потужністю 204 к.с. та стартер-генератор на 23 к.с. Привід – задній.
Версія E220d укомплектована 2,0-ліровим турбодизелем потужністю 197 к.с. й тим самим стартер-генератором на 23 к.с. Привід – задній або опціональний повний 4Matic.
Плагін-гібридні версії E300e та E400e використовують 2,0-літровий бензиновий турбомотор, електродвигун (129 к.с., 440 Нм) та літій-іонний акумулятор ємністю 25,4 кВт*год. Сукупна віддача силової установки E300e складає 313 к.с. та 550 Нм, з них 204 к.с. та 320 Нм генерує ДВЗ. Привід – задній або опціональний повний.
Віддача установки топової версії E400e – 381 к.с. та 650 Нм, з них 252 к.с. та 400 Нм видає ДВЗ. Привід – повний. Коробка у всіх випадках – автоматична 9G-Tronic.
За доплату доступні адаптивна підвіска Airmatic із пневмобалонами та задні колеса, що підрулюють (до 4,5 градусів).
До кінця 2023 року обіцяно версії з шестицилідровими рядними двигунами. Також у нового Mercedes-Benz E-Class буде спортивна модифікація AMG із плагін-гібридною силовою установкою. Крім того, у гамі зʼявиться подовжений седан для китайського ринку, а також купе та кабріолет.