Представлено новий пікап Mitsubishi L200: легший, безпечніший і технологічніший
Компанія Mitsubishi представила пікап Mitsubishi L200 нового покоління. Останній Mitsubishi Triton/L200 випускається вже вісім років, тому логічно, що настав час зміни покоління. На цей раз сімейство створили практично з нуля, за винятком деяких моментів у «техніці».
Подробиці
Так, товщина лонжеронів у перерізі нової несучої рами збільшилася на 65%, плюс зросла частка високоміцної сталі, а жорсткість рами на вигин та кручення стала вищою на 40% та 60% відповідно.
Нічого важливо-нового в «шостому» Triton/L200 немає лише в конфігурації підвісок. Спереду вона залишилася незалежною (на двох важелях), а ззаду – залежною, з листовими ресорами, як пружнними елементами. При цьому верхнє кріплення важеля передньої підвіски перенесено трохи вище, щоб встановити трохи довший амортизатор, покращивши тим самим і стійкість, і комфорт їзди.
Кабіна пікапа стала ще легшою. Для цього інженери збільшили частку панелей, відштампованих із високоміцної сталі з межею міцності 1180 МПа, заодно зменшивши висоту заднього борту на 45 міліметрів – до більш комфортних для навантаження/вивантаження 820 міліметрів.
У салоні застосовані «анатомічні» сидіння – на 20 мм підвищено верхню точку стегон, оптимізовано профіль спинки. Завдяки тому, що стійки кабіни стали ближчими до вертикалі, покращено оглядовість з місця водія. Бокс між передніми кріслами став ще місткішим і тепер може вміщати до чотирьох пластикових пляшок.
Окремо варто відзначити двигун. Зі зміною покоління Mitsubishi Triton/L200 отримав новий 2,4-літровий турбодизель 4N16, який буде доступний у трьох варіантах форсування: на 148 к.с. (330 Нм), 181 л.с. (430 Нм) та 204 л.с. (470 Нм). Привід може бути заднім або повним, що підключається залежно від комплектації.
Для повнопривідних версій передбачено чотири режими руху: 2H (монопривід, задні провідні колеса), 4H (повний привід), 4HLc (блокування центрального диференціала) та 4LLc (блокування центрального диференціала + знижувальна передача). Також додано систему Active Yaw Control від Lancer Evolution, яка покращує проходження крутих поворотів за рахунок легкого підгальмовування внутрішнього переднього колеса.
Як трансмісії заявлені шестиступінчаста “механіка” і шестиступінчастий “автомат”, причому перша пов’язана з мотором не тягами, а проводами, тобто перемикання передач здійснюється за допомогою сервоприводів.
Виробництво нового Mitsubishi Triton/L200 розпочнеться у Таїланді вже найближчими тижнями. Випускатимуть пікап у відразу кількох версіях, у тому числі однорядної дводверної, полуторної дводверної та дворядної чотиридверної. Ціни стануть відомими ближче до старту продажів.