Просторий кросовер від Chevrolet до 15 000 доларів та його непередбачувані проблеми
Середньорозмірний кросовер Chevrolet Captiva досить часто можна побачити на українських дорогах. З одного боку він досить привабливо виглядає, комфортний, місткий, але є нюанси та питання до цього автомобіля.
Подробиці
Кросовер Chevrolet Captiva випускали з 2006 до 2012 року. Модель пройшла три рестайлінги. Серед переваг можна назвати високий кліренс — 200 мм, великий багажник на 477 л, достатню стійкість до корозії. А от мінуси полягають в непередбачуваному ресурсі багатьох деталей та технічних вузлів.
Автоконцерн Chevrolet прогнозував, що дизельні двигуни будуть мати попит. Проте так не сталося. Автовласники жалілися, що він погано заводився, міг заглохнути в мороз, потім він перегрівався в спеку, а звідси ще й виринала проблема з підвищеними витратами оливи. До обсягів витрати палива також були питання, як і до ГРМ з трьома ланцюгами, з чим потрібно було також звертатися на сервіс в інтервалі між 50 та 80 тисяч км. На ресурс понад 300 000 км можна не розраховувати. І все це стосувалося топового двигуна Z32SE.
Краще себе зарекомендував двигун Z24SED з чавунним блоком. Проте з такою силовою установкою не можна було заливати А-92, а ГРМ витримував до 120 тисяч км. І в цьому випадку ресурс вже понад 400 000 км.
В Chevrolet Captiva можна побачити ще двигуни з індексами A24XE (2,4 л, 167 к.с.) та A30XH (V6 3.0 л, 249 к.с.), які почали встановлювати в 2011 році. А до того часу були на 2.4 л (136 к. с.) та V6 3.2 л (230 к. с).
A24XE та A30XH мають ресурс понад 300 00 км. Атмосферні, але складні в обслуговуванні. Меншою складністю може похизуватися саме A24XE. Зверніть увагу, що за ГРМ потрібно слідувати у всіх модифікаціях.
Третина Chevrolet Captiva на вторинному ринку продають саме дизельні. Можна зустріти моделі з чавунним дизельним двигуном Z20 2.0 на 150 к.с. Він доволі витривалий, хоча теж має проблеми з ГРМ та сажевим фільтром.
Коробка передач в Chevrolet Captiva
На автомобілях раннього випуску коробка D33. Серед її проблем можна відзначити синхронізатори. А в моделей з 2011 року встановлено 6-ступінчасту F40. Це найкращий вибір серед усіх варіантів. Автоматичні коробки також є японські — Aisin AW55–50SN. Ресурс понад 300 000 км.
Серед загальних проблем Chevrolet Captiva можна відзначити стійки стабілізатора, нижні втулки задніх амортизаторів, рульове управління. Кузову не вистачає жорсткості. Слабка електрика також в мінусах.
Якщо серед усіх модифікацій вибирати авто, рекомендується надавати перевагу Captiva 2.4 МКП або АКП. В 2011 році автомобіль отримав 5 зірок Euro NCAP.