Рамний позашляховик Ineos Grenadier: оголошені характеристики та ціни
У Великій Британії модель коштує від 49 тисяч фунтів стерлінгів.
Компанія Ineos Automotive 18 травня відкриє приймання замовлень на позашляховик Grenadier у Великій Британії. Напередодні старту продажів розкрито технічні характеристики, комплектації та, зрозуміло, ціни. Так, початковий варіант – двомісний фургон Utility Wagon – коштуватиме покупцям 49 тисяч фунтів стерлінгів, топові Grenadier Trialmaster/Fieldmaster – 59 тисяч. Стандартно всюдихід оснащений повним приводом, блокуванням міжосьового диференціала та посиленою пружинною підвіскою. Двигуни – бензинова та дизельна “шістки” BMW.
Головна перевага Ineos Grenadier – класична конструкція. Кузов з алюмінію, сталі та композитів встановлений на сталевій рамі сходового типу. Спереду та ззаду – підвішені на п’яти важелях нерозрізні мости Carraro, пружини Eibach з прогресивною навивкою та стабілізатори поперечної стійкості.
Стандартними для Гренадера є постійний повний привід, двоступенева роздатна коробка Tremec (коефіцієнт зниження 2,5:1) і блокування центрального диференціала. Також на позашляховику штатно стоять гальма Brembo.
Ходи підвісок перевищують 600 мм, дорожній просвіт — 264 мм. Кути в’їзду, з’їзду та рампи – 35,5, 36,1 та 28,2 градуса відповідно. Допустиме статичне навантаження на дах – 420 кілограмів. Позашляховик здатний буксирувати причепи масою до 3,5 тонни та долати броди завглибшки 800 міліметрів.
Об’єм багажника варіюється від 1152 до 2088 літрів, причому у базовий двомісний фургон вміщується стандартна європалета. Вантаж можна фіксувати за допомогою перегородок та кріпильних кілець, яких у Grenadier налічується від 10 до 12.
У гамі двигунів – трилітрові рядні “шістки” BMW. Бензинова B58 розвиває 286 сил та 420 Нм моменту, дизельна B57 – 249 сил та 550 Нм. Коробка передач одна – це восьмидіапазонний автомат ZF з посиленим гідротрансформатором та ручним режимом роботи.
Ineos запропонує налаштувати Grenadier на власний розсуд, але будуть і дві фіксовані комплектації. Grenadier Trialmaster названий на честь мотоциклетної куртки фірми Belstaff. Такий позашляховик оснащений блокуваннями диференціалів Eaton спереду та ззаду, шинами BFGoodrich All-Terrain T/A KO2, шноркелем, зовнішніми розвантажувальними поясами та додатковим акумулятором.
Версія Fieldmaster зроблена з нахилом у комфорт. «Гренадер» у цьому виконанні йде з камерою заднього виду, електроприводом та обігрівом дзеркал, підігрівом передніх сидінь, шкіряним оздобленням, двома люками та додатковими роз’ємами USB для зарядки гаджетів. І Grenadier Trialmaster, і Grenadier Fieldmaster можна замовити з будь-яким двигуном. Ціна для всіх однакова – 59 тисяч фунтів стерлінгів.
Виробництво “Гренадерів” організують на заводі у французькому Амбаху, який Ineos викупила у концерну Mercedes-Benz Group у 2020 році. Інвестиції в підприємство склали понад пів мільярда євро. Лінія, де збиратимуть позашляховики, включає напівавтоматичну фарбувальну камеру, повністю автоматизований кузовний цех та новий центр оцінки якості продукції. Першими ринками стануть Європа, Австралія, Нова Зеландія, деякі країни Близького Сходу та Африки.