Renault представила концепт R5 Turbo 3E
Наслідуючи Renault 5 Turbo та Turbo 2, компанія з діамантовим логотипом переглянула гарячий хетч для неминучої ери електромобілів. Подібно до Porsche Taycan, автомобіль без двигуна внутрішнього згоряння отримує назву «Turbo», за якою йде «3E», щоб вказувати, що він третій у лінійці та має електричну трансмісію.
По суті, концепт є високопродуктивною похідною прототипа Renault 5, який дебютував на початку минулого року.
Під капотом
Як і його попередники, що працюють на бензині, новий R5 Turbo 3E має задньопривідну компоновку. Renault встановив два електродвигуни – по одному на кожне колесо позаду – і розташував літій-іонний акумулятор ємністю 42 кВт-год посередині під підлогою. Це повертає нас до центральнорозташованого розташування двигуна Turbo та Turbo 2.
Технічні характеристики так само вражають, як і ультраагресивний стиль. Французька марка каже, що пара електродвигунів забезпечує загальну потужність 375 кінських сил (280 кіловат) і 700 ньютон-метрів (516 фунт-фут) крутного моменту. Його достатньо для розгону до 100 км/год за 3,5 секунди та максимальної швидкості 200 км/год.
Renault R5 Turbo 3E їздить на 19-дюймових передніх і 20-дюймових задніх колесах і важить 980 кілограмів без додавання громіздкого акумулятора, який схиляє терези до 520 кг.
Тобто на виході електричний гарячий хетчбек важить 1500 кг, що не так вже й погано. Щоб повністю зарядити акумулятор, знадобиться близько двох годин із зарядним пристроєм 380 В/32 А.
Гоночна складова
Побудований на трубчастому шасі, електричний концепт оснащений поперечними дугами, схваленими FIA, і спеціальним режимом Drift, а також основним вертикальним важелем ручного гальма. Для фіксацій подій навколо, поки машина рухаєтеся боком, R5 Turbo 3E має не менше 10 монтажних кронштейнів для камер, які можна встановити як всередині, так і зовні.
Кремезний корпус має ширину 2,02 метра, що фактично на 25 см більше, ніж у Turbo 2, що надає концепту вражаючої позиції. Його довжина становить 4006 мм (включаючи задній спойлер), висота – 1,32 метра, а колісна база – 2,54 метра. Передні шини мають розмір 225/35 R19, а задня гума — 325/25 R20.
Renault представить R5 Turbo 3E наступного місяця на Паризькому автосалоні 2022 року. Хоча немає жодних планів щодо запуску концепту у виробництво, підрозділ компанії Alpine працює над спортивною похідною електричною Renault 5.