Renault представила нове покоління Scenic
П’яте покоління Renault Scenic було представлено як повністю електричний автомобіль із маркуванням E-Tech і базується на тій же платформі CMF-EV, що й європейські компактні електромобілі Renault Megane E-Tech та Nissan Ariya.
Абсолютно новий Scenic E-Tech, який планується виготовити на заводі Renault в місті Дуе, на початку наступного року надійде в дилерські центри на Старому Континенті з двома силовими агрегатами й з нікель-марганцево-кобальтовими батареями LG (NMC).
Під капотом
Стандартна версія оснащена переднім електродвигуном, який видає 125 кіловат (170 кінських сил) і 280 ньютон-метрів крутного моменту та споживає енергію від акумуляторної батареї на 60 кіловат-годин, яка може забезпечувати понад 420 кілометрів запасу ходу (у циклі WLTP).
Швидку зарядку постійним струмом можна виконувати на потужності до 130 кВт, розгін від 0 до 100 км на годину досягається за 9,3 секунди, а максимальна швидкість становить 150 км/год для цієї комплектації.
Scenic E-Tech топової комплектації поставляється з більш потужним двигуном, який розвиває 160 кВт (220 к.с.) і 300 Нм крутного моменту, водночас отримуючи електрони від більшого блоку потужністю 87 кВт-год, який забезпечує приблизно діапазон понад 620 км за циклом WLTP. У цьому випадку швидка зарядка постійним струмом можлива при потужності до 150 кВт, розгін до 100 км/год займає 8,4 секунди, а максимальна швидкість становить 170 км/год. Зважаючи на це, обидва варіанти можна заряджати від мережі змінного струму потужністю до 22 кВт.
Як зазначає Renault, обидві батареї складаються з окремих модулів, які можна легко змінювати та ремонтувати окремо. Крім того, французький автовиробник стверджує, що в електроніці, акумуляторі та двигуні нового Scenic немає рідкісноземельних елементів, як у попередніх Zoe та Megane E-Tech.
Якщо взяти до уваги екологічні характеристики, Scenic п’ятого покоління має досить потужний ефект, інтегруючи до 80 відсотків перероблених матеріалів для конструкції панелі приладів, 26 відсотків перероблених матеріалів для салону, килими виготовлені з 97 відсотків перероблених пластикових пляшок, оббивка стелі виготовлена з 99,5 відсотків перероблених пластикових пляшок, а ніде немає шкіри.
Непрозорий панорамний скляний дах Solarbay також на 50 відсотків виготовлений із відходів, тоді як 37 відсотків усіх чорних компонентів автомобіля зроблено з перероблених матеріалів. Капот і двері на 40 відсотків складаються з переробленого алюмінію, при цьому Renault використовує систему замкнутого циклу, де відходи сортують, ущільнюють і відправляють назад постачальнику, який повертає їх на свою виробничу лінію.
Інтер’єр
У салоні абсолютно нового Scenic E-Tech Electric має п’ять місць для сидіння та абсолютно рівну підлогу, а також місця для зберігання речей об’ємом до 38,7 літрів, розкидані по всьому салону. Задній підлокітник має 3,6 літра окремого місця для зберігання і включає в себе розкладні підставки для смартфонів або планшетів, два тримачі для напоїв і дві розетки USB-C.
З розмірами 4470 міліметрів у довжину, 1864 мм у ширину та 1571 мм у висоту, новий Renault Scenic має об’єм багажника 545 літрів і важить 1842 кілограми у версії з батареєю 87 кВт-год.
Спереду, так звана цифрова кабіна OpenR Link, складається з двох екранів: 12,3-дюймовий горизонтальний TFT-екран за кермом і 12-дюймовий вертикальний сенсорний екран посередині консолі, який відображає вміст для понад 50 програм, включаючи Карти Google. Він також сумісний з Apple CarPlay і Android Auto, як з дротовим, так і з бездротовим підключенням.
З точки зору безпеки новий сімейний електромобіль оснащено понад 30 системами допомоги водієві та функціями безпеки, включаючи контекстно-залежний адаптивний круїз-контроль, Stop & Go та центрування смуги руху.
motorcar.com.ua