Рестайлінговий Volkswagen Golf продемонстрував нові фари
На початку року генеральний директор Volkswagen Томас Шефер оголосив, що у 2024 році Golf планується оновити. Можливо, це буде останнє оновлення компактного хетчбека з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ), оскільки голова компанії вже сказав, що дев’яте нове покоління перетвориться на електрокар.
Хоча це не вперше, коли оновлений Golf засвітився під час тестування, новий прототип вже не мул, оскільки має остаточні серійні частини.
Нові фари
Дивно, але VW не спробував приховати нові фари, які здаються тоншими, ніж раніше.
Поточний Golf пропонується зі стандартними та матричними світлодіодними фарами, а ці нові, ймовірно, мають повністю адаптивну установку. Вони були встановлені на прототипі eHybrid, плагін-гібридної версії, розташованої під електрифікованим гарячим хетчбеком GTE.
Досить очевидно, що передній бампер був оновлений, судячи з вертикальних ламелей нижнього впускного отвору та області, яка його оточує.
Ззаду на задні ліхтарі нанесені наклейки, щоб приховати нову світлодіодну графіку. Задні ліхтарі, здається, мають ту саму форму, що й раніше, а фальшиві наконечники вихлопу, на жаль, все ще там.
Оскільки це оновлення лише в середині покоління, бічний профіль практично не змінився, а оскільки це PHEV, то на передньому лівому крилі з’явився зарядний порт.
Інтер’єр цього разу не засвітився, але попередні шпигунські знімки показали, що Golf 2024 року отримає масивний сенсорний екран, який здається більшим, ніж 12-дюймовий екран, що присутній на оновленому ID.3. VW пообіцяв позбутися ємнісних сенсорних кнопок на кермі та повернутися до звичайних елементів керування.
Також підтверджено, що у 2024 році з’явиться споріднена для Golf й більш простора Skoda Octavia. Оновлення у інших технічно пов’язаних SEAT/Cupra Leon та моднішого Audi A3 Sportback/Sedan, ймовірно, не відстають.
Слід зазначити, що часи, коли Golf домінував у чартах продажів у Європі, закінчилися. Минулого року хетч VW був лише п’ятим у рейтингу після Peugeot 208, Dacia Sandero, T-Roc і Fiat/Abarth 500.