Сервіс замовлення таксі Hopin повернувся до Києва після 6 років паузи
Словацький сервіс виклику таксі “Пурпур” (ТМ Hopin) повернувся до Києва після шестирічної перерви. Про це компанія повідомила LIGA.net.
“Повертаємось до Києва після деякої паузи з 2017 року. Рішення про повернення до Києва у нас було на думці вже декілька років, але спочатку ковід сильно підкосив діяльність, потім війна. Хто знає, що буде далі, тому вирішили вже не чекати”, – йдеться в коментарі компанії.
Мобільний застосунок Hopin Taxi працює з 2012 року. Спочатку його запустили у Братиславі, а потім – у Празі, Любляні, Кошиці, Остраві. У Києві сервіс вперше почав працювати із липня 2016 року. Тоді компанія анонсувала грандіозні плани: підключення 2000 машин, щомісячне обслуговування 500 000 замовлень та розширення на Львів, Одесу, Харків та Дніпро.
Того самого року в Україні одночасно почали працювати американський Uber, естонський Taxify (зараз – Bolt) і російський Яндекс.Таксі. На тлі такої жорсткої конкуренції й демпінгу зі сторони конкурентів Hopin через кілька місяців припинив роботу в Києві.
Водночас з 2017 року компанія працює в Чернігові. “У нас там дуже добре налаштовані робочі процеси. Можна сказати, ми майже вийшли на еталон: як сервіс замовлення авто має працювати, які авто мають бути (гарний стан, відносно свіжі), рівень водіїв, репутація. Це те, що ми також хочемо принести у Київ”, – заявила компанія.
Також Hopin була присутня на ринку Тернополя, але після початку великої війни поки що не змогла відновити діяльність у цьому місті.
“Зараз у нас Чернігів та Київ. У Києві у нас поки що близько 150-170 авто, у Чернігові близько 300”, – йдеться в коментарі компанії.
У Києві доступні три тарифи: Limo, Easy та Comfort. Вартість поїздки складає від 70 грн, куди включені 2,5 км маршруту, кожен наступний кілометр коштує 11 грн.
Комісія компанії становить 12-13% (у Hopin кажуть, що в конкурентів вона більша і може сягати до 25%), а водіїв реєструють через офіс – перевіряючи документи та стан автомобілів.